5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

Bluetooth speaker voor bij mn IMAc .

Hi ,

Ik luister nu nog steeds via de speakers van mn IMac (2017) maar wil eigenlijk wel over naar een Bluetooth speaker .

Ik twijfel zelf tussen de JBL Extreem 2 of de JBL Link 500 (met Google Assistent) , iemand ervaring met een Bluetooth speaker en IMac , tips of aanbevelingen voor eventueel een ander merk dan JBL ?

Bijdrager
    KarelWillem

De wereld wordt mono. Dit snap ik nog steeds niet.

Een goed stereobeeld voegt zoveel toe aan de beleving als je achter je Mac zit.

(Bijna) alles beter dan de twee voorbeelden die je noemt dus, mits het maar stereo is.

Voor minder dan de helft van het geld wat zo’n JBL kost zet je een paar Bose Companions naast je iMac, of een andere goede stereo-set.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    ramrod

Begrijp wat je bedoelt maar het gaat er voor mij vooral om om een voller geluid te krijgen , heb vorige week een JBL Charge er op uitgeprobeerd en dat klonk al een stuk beter/voller .

Voor een echte muzikale beleving of kijken van een film doe ik dat op mn tv en mn hifi set .

Bijdrager
    KarelWillem

Je betaalt bij die Bluetooth-speakers vooral voor de functionaliteit.

Veel geluid in een klein kastje, dat voornamelijk bedoeld is om heen en weer te slepen.

Voor dat geld – of zelfs veel minder geld – kan je dus beter een 2.0 of 2.1 set aansluiten.

Dan wordt je geluid èn voller, en stereo, en een stuk fraaier.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    yanmik

Als je al iets hebt van Sonos … een Sonos Move.

Kan je ook nog eens meenemen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.