30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 215)
  • Q:

Bijdrager
    Ganymedus

Bluetooth –> Sonyericsson T610

Ik heb sinds gisteren een T610. (Tja mannen en knopjes, erg verradelijk) maar nu wil ik hem syncen met mijn imac. Opdat ik ook nieuwe thema’s e.d. kan downloaden van http://www.myt610.com echter, weet iemand welke usb dongle ik hiervoor het beste kan gebruiken? En welke een beetje goedkoop is?
    De T610 was al een rib uit mijn lijf :crY: gekocht in een opwelling zonder abbo…. :| Toen ik thuis was vroeg ik mij direct af waarom ik het gedaan had.
    Slordig trouwens dat er op de cd van sonyericsson geen software voor de mac staat, terwijl ze wel een mac tonen op hun website. En Apple met veel lof naar de t610 verwijst….

Bijdrager
    helix

werkt die t610 met bluetooth? dan heb je een bluetooth adapter nodig en kan je gwoon met de software die onder OSX (utilities map in de programmamap) zit die themas op je t610 krijgen.

Bijdrager
    beammeup

eigenlijk zou je, na aanschaf van je Bluetooth USB dongel, dit eens moeten bekijken.

http://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/

dat is echt te gek.
    syncen met je iCal, afstandbediening voor je Mac, (iTunes, iDVD…) Mute voor je iTunes als je met telefoon de kamer uitloopt,… legio geweldige scripts.

succes!

Bijdrager
    Ganymedus

Wow dat je alles kunt laten besturen met je telefoon is natuurlijk wel super.

Ja de T610 werkt met bluetooth.

Heeft iemand ervaring met dongels, en met prijzen??

Bijdrager
    2manydjs

Ik heb ook net de t610 en bevalt me flink!
    Ben er ook net achter hoe ik er mee moet emailen met een pop account.

Over die Bloetoet adapter; ik denk dat er nog wel wat meer over staat op het forum.
    Ik heb gewoon de eerste de beste adapter aan mijn mac gehangen en hij deed het meteen zonder probleem zonder extra drivers.
    Dat was de goedkoopste bij de dixons (sitecom) 50 euro.

Over die PC software; het is wel jammer dat er niks bij geleverd wordt maar alles zit al standaard in OS X wat je nodig hebt!:D
    Met iSync, iCal, Adresboek en Bloetoet programma’s kan je van alles van en op je telefoon zetten met Apple software!
    Een vriend van me met PC en SE P800 was zeer onder de indruk hoe snel en makkelijk alles ging; die SE software werkt niet zo geweldig!

[edit] Je moet trouwens ook even naar Romeo kijken, kan alles wat Clicker kan en is gratis.[/edit]

Bijdrager
    Mac-ofiel

Ik heb de mijne via de Apple store gekocht voor €49.- en werkt perfect met mijn Nokia 7650, maar er schijnen ook goedkopere adapters te zijn vanaf zo’n €29,-. Ik zou zeggen, gewoon even wat sites bekijken.

Bijdrager
    Ganymedus

Ik was gisteren bij de dixons, en die wisten mij te vertellen dat sitecom niet werkte op de mac. Maar dat zegt meer over de mensen in de winkel dan over het product. Dat is weer duidelijk.
    Een bluetooth dongle van 29€ is wel erg interessant, maar werken alle bluetooth adapters standaard op een mac? Dat zou mij namelijk verbazen. Maar ik ga toch maar eventjes shoppen bij de mediamarkt.

Bijdrager
    zkh prins bernard

Ganymedus, laat je bevindingen svp achter… ben benieuwd wat mediamarkt biedt..

Bijdrager
    heropa

bij http://www.mycom.nl is hij €39,- incl. BTW het is wel geen €29,- maar scheelt toch.

Merk:MSI

Type: Bluetooth USB dongle

Snelheid: 723Kbps

Standaard: BlueTooth 1.1
    Bereik: tot 200 meter (open veld), +/- 10 meter (binnenshuis)

:D IEMAND GOEDKOPER…?

Bijdrager
    Sharky K.

ik had de t610 zaterdag gekocht… echt geweldig ding en werkt echt perfect met MacOS X… schitterend

Bijdrager
    2manydjs

Hier voor alle t610 gebruikers:
    Een duitse t610 site.

Gratis spelletjes en andere flauwekul.
    Hij heeft ook aandacht voor ons maccers!

[update] ben net ook achter myt610.com gekomen. zelfde site alleen zonder mac software in het engels.[/update]

Bijdrager
    Ganymedus

Thnx is een beetje dezelfde site als http://www.myt610.com maar met net iets andere downloads. Heb je toevallig ook nog een site gevonden waar je een calculator voor de t610 kunt vinden……

Ohja, ik heb een sitecom bluetooth voor 20€ (marktplaats)

Bijdrager
    michelvdb

Ik werk net als Mac-ofiel met de D-Link die ik bij de AppleStore heb gekocht . Werkt prima om mijn iMac en Ti68i te syncen.

Bijdrager
    michelvdb
    ”beammeup”

http://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/

Schitterende tip. Ik denk dat ik MobileSynch ff ga testen om Entourage met mijn mobieltje te verzoenen.

:thumbs up:

Bijdrager
    2manydjs

Wat is er mis met de ingebouwde calculator?

Ik zie sowieso weinig gewone programma’s, alleen veel spelletjes.

Bijdrager
    Ganymedus

Hmm zit er een calculator op dan?? Waar zit die, die heb ik namelijk nog niet gevonden. *zucht* :oops:

Ja er zijn voornamelijk spelletjes te downloaden, maar hoop ook een paar apps te kunnen vinden. ZOiets om bijv. groepen te maken van je contacten, dat had ik op mijn c55, en vond ik erg fijn.

PS vinden jullie hem ook zo traag bij sms-en?

Trouwens usb bluetooth bij mycom voor 29€…. erg goedkoop.

Bijdrager
    HSL

hebben jullie de T610 met het “hissing” problem,.. (wat te verhelpen is met een firmware upgrade die later deze maand beschikbaar komt) het schijnt dat alle SE T610’s die bij de belcompany vandaankomen een soort vervelende ruis er in hebben.

kan iemand mij hier meer over vertellen?

HS-L

(ik krijg hem over een paar weken gratis bij abo :))

Bijdrager
    Ganymedus

De telefoons met het hissing probleem zijn toestellen van voor week 22, dat is niet afhankeljk van de winkel, maar van het product zelf. hier is geen firmware voor, het is een hardware matige afwijking. Je kunt zien welke week het is door de batterij eraf te halen. dan vind je een streepjes code, daaronder staat een code zoals bijv. 03w23 (03 staat voor 2003 en w23 staat voor week 23) In dit geval zit je dus goed. De week wijst naar de productie week.
    Verder vragen?:P vraag het gerust

in dit voorbeeld is het dus een telefoon uit w21.

Bijdrager
    HSL

ik heb ergens gelezen dat ook mensen met een T610 uit week 23 hadden die ook de problemen hadden..:(

Bijdrager
    Ganymedus

dat is niet geheel correct.
    volg draadje http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/773847

Bijdrager
    HSL

daar had ik het inderdaad gelezen ja,.. ik ga nu ff lezen hoe het zit,.. thz voor de link:)

Bijdrager
    2manydjs

Onder “agenda” staat “rekenmachine”, ik vind hem wel lekker werken.
    Beter dan een rekenmachine op bijv een nokia 3510/3210.

Ik heb trouwens een van tmobile uit week 22.
    heb tot nu toe geen problemen gehad.

Ps nog een leuke link:
    Aqua Theme

Bijdrager
    Ganymedus

Logische verbergplaats, maar thnx

Wat vind jij trouwens van dat headsetje dat erbij zit? Dat t100 modelletje? Of heb ikg ewoon pech en een kut setje gehad?

Bijdrager
    2manydjs

De microfoon is wel goed maar het luidsprekertje niet.
    Komt lelijk geluid uit.
    Ik rij gelukkig toch niet zoveel de laatste tijd.

Wat kost zo’n BT headset tegenwoordig? Worden al snel goedkoper of niet?

Ps op myt610.com staan nog wel 10 andere OS X theme’s

Bijdrager
    Ganymedus

Ik vind dat koptelefoontje echt gigantisch brak echt een afbreuk aan het gehele pakket. Maar ach, het is gratis moet je maar zo denken.

Over bluetooth headsetjes op http://www.gsmshoponline.nl kun je een bt headsetje van se halen voor 75€

Bijdrager
    2manydjs

Misschien is die van jou kapot geleverd als je er echt zoveel last van hebt.
    Ik zou gewoon terug naar de winkel gaan want gratis bestaat niet!

Bijdrager
    Ganymedus

Hmm de headset is niet stuk, maar gewoon brak, het uiterlijk en het geluid valt tegen, maar ik heb die van andere getest en die klinken hetzelfde

Bijdrager
    Sharky K.

die van mij komt uit week 20…. hoe gaat dat dat firmware updaten? moet ik hem dan naar de winkel brengen of opsturen naar SE? Hoe lang ben ik dan m’n mobieltje kwijt?

Bijdrager
    HSL

ik ga hem als het goed is maandag toegestuurd krijgen van vodafone,.. dan is het de vodafone live uitvoering.. (jammer van het stickertje,.. maar lekker boeie..

ik krijg hem gratis bij abo..

Bijdrager
    Ganymedus

Sharky, waar heb je het toestel gekocht? Het heeft namelijk de voorkeur om het toestel terug te brengen. Het valt onder de garantie, dus de winkel zou hem zonder morren moeten inruilen voor een model dat wel goed werkt. De storing is namelijk niet softwarematig, maar hardwarematig.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 215)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.