10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    baba

Bluetooth snel aan en uitzetten

Weet iemand een optie waardoor je sneller je bluetooth kan aanzetten op je iphone, inplaats van eerst instellingen te openen, vervolgens algemeen en dan bluetooth ?

grt

Geblokkeerd
    Anoniem

jailbreaken en SBsettings erop zetten.

Bijdrager
    Thoomas

De enige manier is je iPhone jailbreaken, en dan SBSettings installeren. Dan hoef je alleen met je vinger over de menubalk te vegen, en kan je vanuit daar Bluetooth aan en uit zetten.

EDIT: Usain was mij voor.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Waardeloos inderdaad. Een groot gemis als je het mij vraagt!

Bijdrager
    Dinkum

Zelfde voor nummer herkenning. Wil ik ook wel snel aan- en uit kunnen zetten.

Bijdrager
    Thoomas

@Dinkum: Dat kan door voor het nummer *31* te zetten. Dus als je 0612345678 wilt bellen, bel je *31*0612345678 als je het nummer met geheim nummer wilt bellen.

Bijdrager
    Dinkum

Thanks Thoomas. Maar werkt dat ook voor t-mobile en mobiel bellen? Dacht namelijk allen met KPN en vaste lijn. En what about sms? Wanneer ik nummerherkenning uitzet wordt nog steeds mijn nummer mee gezonden met een sms. Sorry for being off-topic…

Bijdrager
    Thoomas

Geeft niks, de vraag van de TS is toch al beantwoord.

Werkt prima voor T-Mobile, probeer maar eens uit.

Bij SMS is het niet mogelijk om nummerherkenning uit te zetten. Via SMScity.com kan je bijvoorbeeld wel anonieme SMSjes sturen, maar met een gewone mobiele telefoon kan dit niet.

Bijdrager
    Trat

Waarom willen jullie je nummer af en toe uit kunnen zetten. Ik kan me geen situatie bedenken waarin dat relevant is. Het is een fluitje van een cent om te achterhalen door welk nummer je net gebeld bent. En bluetooth kun je gewoon aan laten staan, eet nauwelijks batterij als je geen actieve verbinding maakt.

Bijdrager
    Thoomas

Bijvoorbeeld als je zakelijk onderweg een klant wilt bellen, zonder dat de klant gelijk je mobiele nummer weet.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.