5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    CasperB

Bluetooth problemen Magic Mouse OS X Yosemite

Goedemiddag,

Ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn die kampt met Bluetooth problemen in OS X Yosemite. Mijn Magic Mouse ligt er om de havenklap uit en vanaf vandaag kan ik hem helemaal niet meer connecten met mijn mac. Het vreemde is dat mijn trackpad en het toetsenbord wel blijven werken..

Ik heb op internet al gezocht naar een oplossing, zo kwam ik op een forum tegen dat mogelijk de PRAM resetten een oplossing zou zijn, maar helaas heeft dit geen invloed bij mij.

Heeft er toevallig iemand al een andere oplossing voor dit vervelende probleem?

Ik hoor graag van jullie.

Casper

Bijdrager
    starlette

Heb je al je complete bt profiel wegegooid….reboot en dan nieuwe pair?
    Bij mij heeft dat geholpen in zekere mate…althans ik heb er soms nog last van maar niet meer om de minuut…(meer na resume uit sleep)

Bijdrager
    CasperB

@starlette, nee ik heb nog niet mijn BT profiel weggegooid. Waar kan ik deze vinden?

Bijdrager
    CasperB

@starlette, Het is inmiddels opgelost. Nog een keer de PRAM gereset, maar daarvoor mijn muis verwijderd en uitgezet. Nu werkt de muis zoals gewoon!

Bijdrager
    SunKeeper

Dat is wat er met profiel wordt bedoeld, het regeltje in Systeemvoorkeuren > Bluetooth waar je muis genoemd staat.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.