5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Nfassbender

Bluetooth probleempje met pincode

Hallo,

ik heb het volgende probleempje: met mijn sony ericsson probeer ik een bluetooth verbindig met mijn ibook g4 tot stant te brengen, hiervoor heb ik de bluetooth configuratie assistent gebruikt. Vervolgens wordt mij gevraagd om een pincode op te geven in de tel, dit doe ik natuurlijk, alleen de telefoon geeft vervolgens aan dat het een foutieve pincode is????

ik heb vanalles geprobeert maar het gaat me hier niet echt lukken, de bedoeling is om met het prog Romeo en de t630 front row te kunnen bedienen.

super bedankt voor de mensen die me kunnen helpen;)

grt, niels

Moderator
    Strifer

vreemd, probeer het hele proces van handen schudden tussen je mac en je gsm nog eens een keer en gebruik gewoon een makkelijke pincode: 0000

Bijdrager
    fistkikker

Volgens mij moet je een code invoeren in die assistent en op de telefoon en dat moet dan dezelfde zijn.

Bijdrager
    Nfassbender

ook de code die ik krijg van de bluetooth config assistent werkt niet, foutieve pin geeft ie dan? ben tot 5 keer toe opnieuw begonnen incl reboot enz enz maar steeds geeft ie foutieve pin. de apparaten herkennen elkaar verder wel als zodanig… ook de code 000 werkt niet? is er geen manier om de code te deactiveren in zijn geheel?

kan het aan de usb bluetooth adapter liggen? (het is een trust (pc?) dingetje welke ik even te leen heb mbt de mogelijkheden)

bedankt voor de reactie

(ibook g4 1,33 / sony ericson t639)

Bijdrager
    tangy

Heb je van tevoren bekeken of dat trust ding wel compatible is met je iBook?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.