6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    batyka

bluetooth probleem

Het betreft een laptop G4 met Tiger 10.4.7

Bluetooth is zowel uit de bovenbalk als uit “systeemvoorkeuren” verdwenen. Opnieuw laden van het systeem had geen resultaat. Bij een herstart verscheen het zomaar ineens weer maar bij de volgende herstart verdween het weer. Er is dan ook geen verbinding via bluetooth mogelijk.
    Heeft iemand een idee?
    Ik meende het te kunnen oplossen met “doctor” uit Utilities van Symantec maar dat bleek niet te kunnen omdat dat programma Tiger niet ondersteunt.:roll:

Bijdrager
    Turbanus

Waarom heb je die rommel van Symantec op je macje staan?

Bijdrager
    pinkie

Nou, daar heeft de vraagsteller heel veel aan, aan zo’n antwoord, Urbanus.

batyka, heb je al geprobeerd om permissies te herstellen?
    Heb je iets geinstallerd wat met bluetooth te maken waarna de problemen zijn gekomen? Heb je iets naders gedaan dat je zou kunnen aanwijzen als momet waarna de problemen zijn onstaan?

Bijdrager
    Turbanus

Als je nou ergens problemen van wil krijgen moet je beginnen dat soort troep op je macje te zetten. Zorg er dus eerst voor dat je een schoon systeem hebt en ga dan eens kijken of je BT werkt….

Bijdrager
    jeroenimo

Wild guess ?

Bijdrager
    batyka

hallo pinkie
    Voor de laatste keer dat bluetooth weer verdween heb ik alleen de muis gekoppeld meer niet. Het enige anders waar ik mee bezig ben geweest is missing sync. voor koppeling via usb van een pda met windows 5.0, maar dat werkt gewoon.
    Herstellen via het “schijfhulpprogramma heb ik ook uitgevoerd zonder resultaat.

Turbanus,
    In het verleden heb ik met de diskdoctor van symantec goede ervaringen gehad. Ook een schone installatie heb ik uitgevoerd, zonder resultaat helaas.

Jeroenimo,
    Het scherm wat je toont kan ik niet meer te voorschijn halen omdat het bluetooth symbool ook niet meer in systeemvoorkeuren verschijnt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.