4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iSander

Bluetooth niet beschikbaar

Heey,

Toen ik vanmorgen aan m’n pBook ging zitten ging mijn muis niet meer (apple wireless mouse) Ik dacht ja een paar keer klikken dat krijgt mijn bluetooth wel weer in gang. Nee hoor niks. In mijn menubalk staat dan ook het bluetooth icoontje met een golvend lijntje door. Als ik er op klik zie ik in het lichtgrijs staan: “Bluetooth: Niet beschikbaar” Weet er iemand raad hoe ik dit weer aan de praat kan krijgen aub?

mvg,
    iSander

PS: heropstarten helpt niet.

Bijdrager
    H@roldBeer

probeer een je iBook te resetten. (shift-control-alt ingedrukt houden wanneer je je iBook aanzet) wacht daarna 5 min en dan opnieuw opstarten.

Bijdrager
    Wilbert

Dit schijnt een bekend Powerbook probleem te zijn. Ik heb dit probleem ook gehad met mijn 17″ (ergens in december), na bovenstaande oplossing heb ik het niet meer meegemaakt.
    Of de oplossing van H@roldbeer werkt weet ik niet.
    Wat zeker wel werkt (ook bij mij) is je batterij uit je Powerbook halen, 5 minuten wachten, en weer terugplaatsen.

Succes.

Bijdrager
    iSander

Dankjewel door te resetten was het toch nog niet opgelost hoor maar toch bedankt voor de tip. Ik heb daarna mijn batterij 5min verwijderd en nu is het opgelost.

Hartelijk dank!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.