7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Bluetooth keyboard valt steeds uit

Ik zit met een irritant probleem met mijn Mac Mini.

Naast een draadloos toetsen board en muis gaat bij mij ook het geluid over Bluetooth. Het Bluetooth keyboard doet het prima totdat je muziek gaat afspelen. Zet je muziek aan dan valt steeds uit en het gaat ook wel weer aan. maar het is behoorlijk irritant wanneer je langere stukken wil gaan schrijven en je om de 2 regels weer even moet wachten.

Kan het zijn dat Bluetooth als technologie een beperking heeft in hoeveel dingen ie tegelijkertijd ie kan doen? Als het muziek muis en typ instructies moet regelen kan het dan zijn dat Bluetooth zich verslikt?

Bijdrager
    pim939

ligt het niet aan het toetsenbord??? zijn de batterijen niet leeg???

Bijdrager
    stavos

Is het een ‘recente’ Mac Mini? Met andere woorden, bluetooth zit ingebouwd?

Inactief
    Anoniem

Batterij status 89% en 73% dus voor zowel muis al keyboard niet leeg te noemen.
    Het probleem treed alleen op wanneer ik tegelijkertijd ook geluid over bluetooth heb.
    Blijkbaar gaat dat niet goed samen. Bluetooth audio en keyboard + muis op 1 verbinding.

Het probleem reproduceerbaar op andere Mac met andere belkin Bluetooth music receiver en andere keyboard en muis. Lijkt me een beperking of bug in bluetooth op de Mac

Met windows werkt deze setup feilloos.

Bijdrager
    OMT-fan

Ik heb hetzelfde probleem.
    Verbinding met de minii(2009 met Lion) valt zeer frequent uit, niet alleen bij muziek maar in het algemeen. Batterijen zijn nog 100%
    In het verleden veel minder, tot geen, last van.

Heeeeel irritant!!

Bijdrager
    Huugh

Ja dat is heel irritant en ik denk dat het aan de Ipad ligt.
    Ik heb mijn Belkin keyboard al teruggebracht naar de winkel en een nieuwe gekregen. In eerste instantie leek het goed te gaan, maar nu weer hetzelfde probleem. In ongeveer 3 van de 10 keer kan mijn Ipad 2 geen verbinding maken met het keyboard. Na uitschakelen van ipad en keyboard even wachten en weer inschakelen werkt het vaak weer, maar niet altijd.
    Ipad 2
    Ios5
    Belkin keyboard folio case

Bijdrager
    OMT-fan

Bij mij speelt de iPad geen rol in deze volgens mij.
    Het probleem doet zich voor bij mijn mini, of zou het zo kunnen zijn dat de bluetooth verbinding tussen mini en iPad stoort t.o.v. de bluetooth verbinding van de mini met de iPad?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.