8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Finish

Bluetooth kan geen apparaten toevoegen

Ik probeer nieuwe apparaten toe te voegen in Bluetooth  op mijn iMac

Maar ik mis het plus en het minnetje (+ -) om dit te doen hoe krijg ik dit weer terug

Bijdrager
    Shmoo

Da’s de nieuwe UX van Apple. Dingen weghalen en dan denken dat mensen meteen begrijpen waar alles ‘verborgen’ zit.

Hardware duikt vanzelf op in dit lijstje wanneer het gevonden wordt – toegestaan wordt om te koppelen. Eenmaal gekoppeld dan moet je het apparaat aanklikken en pas dan wordt er een verbreek/annuleer knopje/kruisje  zichtbaar.

Bijdrager
    Finish

Ik heb een Samsung soundbar  HW-K440 die wil ik koppelen met mijn iMac als externe speaker

Maar hij herkent hem niet

Bijdrager
    GoeieDag

Die hoef je toch niet te koppelen?

Zie je ‘m niet in AirPlay in bv iTunes of de menubalk (volume of beeldscherm) of Systeemvoorkeuren>Geluid>Uitvoer?

Bijdrager
    Finish

daar komt Samsung soundbar  HW-K440 niet in voor

Bijdrager
    Shmoo

<p class=”cite”>Finish op 31 januari 2018 om 13:24</p>
    Ik heb een Samsung soundbar  HW-K440 die wil ik koppelen met mijn iMac als externe speaker

Maar hij herkent hem niet

Zit er geen knopje op verstopt waarmee je een signaal kunt uitzenden zodat de iMac ‘m kan vinden.

Moderator
    Mac Daddy

Voor zover ik informatie van die speaker kan vinden, heeft ie geen wifi connectiviteit. Dus AirPlay is dan lastig denk ik.

Staat de Bluetooth op de speaker wel aan? Zodra de speaker een bluetooth signaal uitzend, zou je Mac hem ook moeten zien.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.