3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Dennis K. te H

Bluetooth internetten?

Goedemorgen iedereen..

Ben sinds dinsdag een trotse bezitter van een 12″ PB, hier zit zoals de meeste mensen weten B.T. op.
    Nu heb ik ook een BT telefoon en wil graag hier en daar mobiel internetten (kan nl moeilijk zonder MACOSX.NL), hebben mensen hier ervaring mee en kunnen mij dan helpen met de instellingen.
    Heb al het e.e.a. geprobeert maar krijg het niet aan de gang.

Bij voorbaat al bedankt voor de reacties.

Gr…. DKTH

Ericsson T39M is mijn mobiel en vanaf morgen T68i

Bijdrager
    pbgerard

Bijdrager
    Torz

Globaal moet je het vogende doen:
    1.eerst moet je ervoor zorgen dat je bluetooth telefoon een paired device is met je PB. Hiervoor gebruik je Blue Tooth setup assistant van Applications/Utilities.
    Als alles netjes geinstallerd is krijg je in je menubalk een bluetooth tekentje.En staat bluetooth aan en(menu discoverable)
    Gebruik de instructies van je telefoon om die aan te melden en vindbaar te maken.
    2.Als de verbinding gelegd is tussen de telefoon en de PB,moetje alleen nog nieuwe netwerkinstellingen voor de telefoon/Pb combinatie instellen.
    3 ga naar Netwerk voorkeuren:Je moet de tabbladen TCP/IP,PPP en modem correct invullen.Provider/tel no etc
    je moet niet vergeten een nieuwe netwerkpoort toe tevoegen.
    Blue tooth modem adaptor.
    Als alles goed werkt kun je via Internet connect gewoon een inbelverbinding maken en je Browser starten.
    gewoon proberen en als het schip strand horen we wel waar.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.