11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager

BLuetooth internet verbinding?

Hallo OMT’ers,

Ik zat vandaag in het bluetooth menu van mijn iPod touch, toen ik de naam van mijn iMac daar zag staan.
    Voor de grap selecteerde ik hem en tot mijn verbazing kon hij verbinding maken met mijn computer.

Wat er toen gebeurde, is dat het WiFi tekentje in de menubalk vervangen werd door dit tekentje:/uploads/community/46f60d5974b1a77541f1264a0e32cc9765347f46_0.png

Weet iemand hier meer van? Ik weet niet of mijn iPod nu de verbinding van mijn Mac tethered..

Thnx!

Bijdrager
    Little Idiot

Als robbakel niet heel veel vrienden wil die hem spam gaan sturen dan zou ik mijn profielnaam eerst maar eens wijzigen.;-)
    Je hebt alleen verbinding via Bluetooth . Dat heeft niks met tetheren te maken.

Bijdrager
    SunKeeper

Verbinding voor wat?

In ieder geval niet voor bestandsoverdracht, want daar heeft Apple nog nooit van gehoord.

Bijdrager

Ik zie net dat het plaatje er niet goed bij zit, dus bij deze:

En btw, over mijn naam.. ik kan hem niet veranderen! Het balkje waar ik het in zou moeten voeren is dat grijs dat wil zeggen: Hier kan je niet klikken..

Dus…

Bijdrager
    KarelWillem

Op mijn iPhone komen mijn Macs helemaal niet tevoorschijn in het Bluetooth-menu.
    Terwijl ze toch allemaal aan staan.

Bijdrager
    lucschram

Ik zie mijn iPod ook helemaal niet verschijnen… Vreemd…

Heb je je iPod gejailbreakt? Misschien kan het daar aan liggen dat die mosschien iets aangepast heeft aan je bluetooth?

En dat tekentje op je iPod vind ik ook vreemd… Nog nooit van gehoord of gezien;)

Bijdrager
    KarelWillem
    lucschram op 17 april 2011

Ik zie mijn iPod ook helemaal niet verschijnen…

Je moet je iPod ook niet zien verschijnen, maar je Mac.

Dus:
    – Je ziet je Mac op je iPod
    niet:
    – Je ziet je iPod op je Mac

Bijdrager
    lucschram

Oewps, verkeerd begrepen!

ik zie ook mijn Mac niet op mijn iPod. Even proberen of ik mijn Linux PC op mijn iPod zie.

Bijdrager
    lucschram

Nope, hij vind niks.

Bijdrager
    BasiX

Dat teken krijg je te zien als je iPod verbinding heeft met een Persoonlijk hotspot van bijvoorbeeld een iPhone 4. Lijkt met sterk dat dat iets met je computer te maken heeft.

Bijdrager
    lucschram

Laat staan bleutooth…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.