10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iAgree

Bluetooth headset en me PB

Zijn er leuke dingen die je kunt doen met een bleutooth headset en Apps zoals bijv ichat, kun je via de headset conversatie over ichat houden ?
    En zijn er nog andere toepassingen mogelijk, waar ik het bestaan niet van weet???
    Ik hoop op verrasingen;-)

Lator.

Bijdrager
    Torz

Mijn headset wordt wel als device hekend maar hij werkt niet met de powerbook.:| :oops:

Bijdrager
    iAgree

Ja ik heb ook geen idee of ik er uberhaupt wat mee kan met me book gecombineerd, en gezien de weinige reacties terwijl het toch al redelijk beken is denk dat het gewoon of niet kan of dat niemand het weet, mar ik wacht af…..

Moderator
    Lucas Raggers

We zijn ruim een jaar verder. Ik heb inmiddels een HBH-660 bluetooth headset. Wie weet er leuke dingetjes. Audiochat in iChat via de headset, etcetera. Wie o wie?

Bijdrager
    misterx
    ”lucasraggers”

We zijn ruim een jaar verder. Ik heb inmiddels een HBH-660 bluetooth headset. Wie weet er leuke dingetjes. Audiochat in iChat via de headset, etcetera. Wie o wie?

Probeer Skype eens!
    Is je waarschijnlijk al niet ontgaan … :wink:

Bijdrager
    iAgree

Werkt een BT head set dan met skype via een powerbook bijvoorbeeld?

Bijdrager
    misterx

Check hun site:
    http://www.skype.com/help/guides/soundsetup_macosx.html

En anders hun homepage aanklikken.
    :apple:

Bijdrager
    iAgree

Ik geloof dat ik op me werk hier geen toegang heb tot de skype site omdat het met chatten te maken heeft , of werkt de link gewoon niet ?

Bijdrager
    pepe

Wat is een ‘me PB’?

millennium edition :?

Bijdrager
    BartVB

Ik gok op ‘Mijn PowerBook’:D

/me wordt ook gek van het verbasteren van “mijn” of “m’n” tot “me” :|

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.