7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

bluetooth headset?

Hallo!

Ik wil graag een bluetooth headset hebben om tijdens het spelen van spelletjes samen met mijn neefje te kunnen skypen. De muziek van de spelletjes speelt dan in de achtergrond en ik hoor mijn neefje er doorheen praten. Dat is geen probleem omdat ik de muziek zacht zet. Ik doe het nu gewoon bedraad met mijn iPod dopjes, maar als de deurbel gaat of ik naar het toilet moet vergeet ik nog al ’s dat ik die dingen in mijn oren heb…. en dus scheuren mijn oren elke keer pijnlijk uit (nou ja.. het voelt alsof ze uitscheuren).

Ik heb een MBP met BT2.

ZIjn hier oplossingen voor? Want zelf kom ik er niet meer uit… klopt het dat het zo is dat Tiger dat stereo protocol nog niet ondersteunt (want ik wil ook die muziek een beetje blijven horen) en dat ik daarmee moet wachten tot Leopard?

Ik hoop dat iemand er wat meer van weet.

Bijdrager
    sypie

Loop met je MBP naar de deur, dan ben je daar ook vanaf. Kun je lopende weg nog even tegen je broertje melden dat je even aan de wandel bent.

Wat je ook kunt doen, misschien iets duurder dan een BT setje: een draadloze koptelefoon nemen. Deze apparaten zijn wel wat duurder uiteraard, en je zit weer met een adapter in het stopcontact, maar dat hangt van je situatie af of het te doen is.

Inactief
    Anoniem
    ”Strifer”

klopt het dat het zo is dat Tiger dat stereo protocol nog niet ondersteunt (want ik wil ook die muziek een beetje blijven horen) en dat ik daarmee moet wachten tot Leopard?

Yep… extreem slordig van Apple. Het Advanced Audio Distribution Profile (A2DP), dat stereo via Bluetooth mogelijk maakt, zit niet in Tiger (gelukkig wĂ©l in Leopard).

Moderator
    Strifer

lopen met een hete MBP naar de deur waar ik een pakket moet aannemen of weet ik het is niet echt handig.

Goed.. wachten op Leopard dus. Thanks Zadske.

Bijdrager
    Bor
    ”sypie”

Loop met je MBP naar de deur, dan ben je daar ook vanaf. Kun je lopende weg nog even tegen je broertje melden dat je even aan de wandel bent.

Wat je ook kunt doen, misschien iets duurder dan een BT setje: een draadloze koptelefoon nemen. Deze apparaten zijn wel wat duurder uiteraard, en je zit weer met een adapter in het stopcontact, maar dat hangt van je situatie af of het te doen is.

Alsof je van een adapter niet uitscheurd…

Moderator
    Strifer

hehehe. gelijk heb je.

Bijdrager
    TandMac
    ”Bor”
    ”sypie”

Alsof je van een adapter niet uitscheurd…

’t kan zijn dat ik iets over het hoofd zie,
    maar ik zou niet de adaptor in m’n oren steken,
    maar wel de draadloze koptelefoon op m’n hoofd zetten…
    :?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.