4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Lin0ventura

Bluetooth hapert.

Ik heb een bluetooth muis, toetsenbord, 2 printers en een mobieltje dat sync’t met isync.
    Nu heb ik met het toetsenbord nooit last maar zodra ik me mobieltje synchroniseer of iets print dan werkt een ander bluetooth apparaat niet meer.
    Iedergeval de muis klikt alleen nog maar en beweegt slecht tot niet, me toetsenbord “zegt” dat de verbinding weg valt (werkt wel verder).
    En me printer verliest verbinding als ik synchroniseer met me mobieltje. (hij hoeft dan alleen niet te printen verder)

Ben ik tegen het limiet van bluetooth apparaten aangelopen?
    Het probleem doet zich voor met me mac pro 2008, mighty mouse en apple keyboard, een nokia en 2 HP printers.
    Als ik alles met een “netbook” verbind dan gaat er niks mis of fout. (tijdens problemen staan er verder geen andere bluetooth apparaten aan, zover ik heb/weet.)

Help?:)

Bijdrager
    derekdjons

Probeer allereerst te achterhalen of het een hardware-matige defect is of een software-matige defect.
    Je kunt software als factor uitsluiten door een van de volgende twee opties te proberen:

1. Maak een nieuwe gebruikers-account aan middels Systeemvoorkeuren en test vervolgens je Bluetooth-apparatuur opnieuw.
    2. Gebruik een externe of losse harde schijf om er een 100% schone (test)-installatie op te zetten en je Bluetooth-hardware opnieuw te testen.

Bijdrager
    Lin0ventura

Ik heb de nieuwe gebruikerstest geprobeerd en het werkt niet, ik heb nog steeds dezelfde problemen.
    OSX opnieuw installeren word me een beetje teveel van het goeie, ik heb niet zoveel tijd over.

Ik begin er wel gek van te worden, printers uit en dergelijke en ik synchroniseer me mobieltjes, me muis word dan helemaal gek.
    Het is dat ik nog een tablet heb liggen maar anders is er niet mee te werken.

iemand nog ideeën of suggesties?

Bijdrager
    Deselby

Bij mij was het een hardwareprobleem. Het wifi kaartje was verkeerd aangesloten af fabriek!
    Omsteken van 2 van de drie kabeltjes heeft het probleem opgelost. De topic werd behandeld op een engelstalige site. Ik kan de site niet zo snel terugvinden.
    Heb zelf een Mac Pro 2×2,8.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.