3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    arw

Bluetooth gebruiken van de Mac op de Windows kant

Ik wil graag gebruik maken van bleuthooth op mijn imac nou werkt dit aan de mac kant prima en heb ik een goede verbinding.
    Echter wil ik graag nokia pc suite installeren geen mac versie beschikbaar helaas dus installeer ik deze aan de windows kant ik gebruik parallels dus dit is makkelijk echter krijg ik dan geen verbinding met bleuthooth hij zegt dat dat er niet is. Terwijl ik in systeemvoorkeuren gezegd heb dat bleuthooth gedeeld is en gebruikt mag worden in het netwerk iemand een oplossing

Bijdrager
    Moriarty

Mijn Nokia (zakelijke toestel) werkt uitstekend op mijn MacBook, via Systeemvoorkeuren -> Bluetooth kan je de telefoon laten detecteren (wel de Bluetooth in je foon aanzetten!), als je hem gevonden hebt, kan je gewoon browsen op je foon, en eventuele foto’s/gegevens zijn dan gewoon toegankelijk.

Eventueel kan Missing Sync een oplossing zijn:
    http://www.markspace.com/

Bijdrager
    arw

Bedankt voor je reactie maar mijn telefoon wordt wel herkend aan de mac kant maar ik maak graag gebruik van de sms functie en dergelijke in pcsuite vandaar heb ik de windows kant nodig omdat pcsuite niet draait op de mac kant. Maar om daar verbinding te krijgen heb ik dus bleuthooth nodig en dat wil niet tot zover en daar zoek ik de oplossing voor

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.