11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    aperitivo

bluetooth & ericsson 68i OPGELOST

wil bij mij niet werken. Hoe kom ik er achter waar het aan licht: de mac of de telefoon. Ze zien elkaar niet …
    Heeft de firewall er iets mee van doen? Ik gebruik X,3 en gewoon het paneel in de systeemvoorkeuren.

Bijdrager
    tijs

je moet je telefoon op vindbaar zetten, dan ben je 3 minuten vindbaar, ondertussen kan je de computer laten zoeken naar je telefoon en dan koppelen

Bijdrager
    aperitivo

ja dat doe ik, maar de 20″ iMac vindt niets. Andersom werkt ook niet …

Bijdrager
    tourist

Je moet ook de mac toevoegen in de foon bij connect > bluetooth > paired devices > add device. Bij iSync moet dat geloof ik ook, weet ik niet zeker.

Ik heb hetzelfde telefoontje en het werkt goed met een Keyspan dongle. Ik heb zelfs nog nooit wat op de telefoon zelf ingevoerd.:)

-succes

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    aperitivo

bedankt, maar zowel op de telefoon (add paired) als vanaf de mac (alle apparaten, alle categorieën) vindt i niets…
    Hebben jullie in de Bluetooth voorkeuren, instellingen, identiteitscontrole aan gevinkt? Ondersteuning voor andere norm? Codering?
    En wat werkt beter, vanaf de mac of vanaf de tel vinden?

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    tourist

Identiteitscontrole heb ik uit en type gewoon op phone. Van mac -> telefoon werkt goed hier, andersom heb ik nog niet nodig gehad.

Bijdrager
    tourist

OS X zegt wel altijd ‘The phone claims it cannot use the file type you are trying to send. Do you want to send anyway?’ of iets van die strekking. Gewoon op send drukken en 9 van de 10 keer werkt het. Met iSync werkt het altijd.

Bijdrager
    Indomarco

Het klopt dat OSX de melding geeft dat de telefoon niet gevonden kan worden. Same here, maar op een gegeven moment is hij wel bereikbaar en kan ik Sync’en. Raar maar waar.
    Terwijl ik die T68i er speciaal voor gekocht heb.
    Keep on trying

Bijdrager
    aperitivo

opgelost: telefoon uit- en weer aangezet
    zeker vastgelopen :wink:

iedereen bedankt!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.