12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    McMekker

bluetooth en nokia n70

Ik kan Bluetooth File Exchange (1.3.3) niet werkend krijgen met de Nokia N70. Bij ‘browse device’ blijft alles leeg, als ik op default of previous folder klik krijg ik een ‘unknown error c4’ of c9 en dergelijke.
    ‘send file’ werkt wel, al gaf dat ook wat errors….
    Geen problemen met de Nokia 6230 ! :o

Wat zou het probleem zijn ?!?

Bijdrager
    McMekker

Fraai is dat, de N70 blijkt incompatible te zijn met OSX ! :x

Bijdrager
    wierdeau

Ik heb mijn N70 wel aan het praten met mijn Macbook. Als je de zoekfunctie gebruikt op dit forum vind je de juiste informatie om het te laten slagen.

Bijdrager
    Buzz

Met iSync 2.3 werkt ie prima via BlueTooth.
    Als je de bestanden vanaf de N70 naar je Mac stuurt gaat dat ook probleemloos.

Maar via de computer tussen de bestanden op de N70 snuffelen is me inderdaad ook niet gelukt. Waarschijnlijk ligt dat dus aan de software van de N70.

Bijdrager
    McMekker

Isync 2.3 werkt niet want ik heb nog 10.2.8… Vanaf de telefoon sturen lukt wel inderdaad.
    Is die bijgeleverde ‘gegevenskabel’ bruikbaar of werkt dat ook alleen met PC Suite ?

Bijdrager
    Buzz

Nee, die kabel is ook in 10.4.8 niet bruikbaar. Nokia schrijft voor de USB overdracht zelf de Windows software. Vergelijkbare Mac software hebben ze nooit gemaakt voor de N70.

Bijdrager
    McMekker

Ok bedankt ! Is het trouwens mogelijk om vanaf de telefoon in 1 x meerdere files naar de mac te sturen?

Bijdrager
    Buzz

Ja, natuurlijk. In de handleiding van de telefoon vind je hoe je met behulp van het potlood-toetsje, meerdere files tegelijk kan selecteren.

Bijdrager
    McMekker

Als ik meerdere bestanden markeer eindigt dat altijd in een ‘verzending mislukt’ zonder dat de bestanden aankomen. 1 bestand verzenden per keer gaat wel goed, wat zou het probleem zijn?:o

Bijdrager
    Buzz

Geen idee eigenlijk. Geeft je telefoon die melding en is op je computer dan wel of niet ook een melding te zien?

Bij mij werkt het probleemloos, als ik bijvoorbeeld vanuit de Gallery op de telefoon meerdere plaatjes naar de computer stuur?

Bijdrager
    McMekker

De telefoon geeft die melding, de mac zegt helemaal niets… gewoon via de gallery inderdaad.

Ik moet wel zeggen dat het me bij de vorige telefoon ook nooit gelukt is om via de mac meerdere bestanden in 1 x binnen te halen…

Bijdrager
    Buzz

Kijk anders op je Mac even de instellingen in je BlueTooth preferences na, met name onder Sharing.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.