3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    spacefreek

Bluetooth audio streaming werkt alleen nog maar met music/podcast app sinds iOS7

Hi,

Zowel m’n iPad (air) als iPhone, beide met meest recente iOS, ondervinden sinds kort dit probleem:

Wanneer ik audio stream naar m’n auto, koptelefoon of media center thuis (allen via bluetooth) kan ik enkel nog de muziek en podcast app gebruiken, zodra ik een andere app gebruik, zeg YouTube of een game, vervalt deze mogelijkheid (kan ook niet kiezen welke bron ik wil gebruiken m.b.v. omhoog swipen, dat kan wel als ik de muziek of podcast app gebruik). Het werkt echter wel als ik ‘al-muziek-afspelend’ een spel opstart (en vervolgens de muziek uitzet), maar voor YouTube werkt dit niet. Zijn er meer mensen die dit probleem ondervinden (met YouTube bluetooth audio streamen bijvoorbeeld) en is er een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    pruus

Heb jij je telefoon nog een keer gereset, evenals jouw autoconnectie? Helpt..soms…

Bijdrager
    spacefreek

Hoi pruus, nee nog niet. Tot m’n verbazing werkt alles nu weer wel, op beide apparaten. Geen idee wat het was..

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.