2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    tomc

Bluetooth

Beste leden
    Mijn MacBook pro blijft maar kampen met bluetooth problemen. Het probleem is als volgt: telkens wanneer ik mijn bluetooth box en magic-mouse te samen verbind stotteren ze beiden zo hard dat ik er gek van wordt. Muziek luisteren is geen optie want in een minuut tijd valt de verbinding wel 10 keer weg. En eigenlijk kan ik niks doen op mijn MacBook als ik tussendoor muziek wil luisteren want een muiscursor die om de 2 centimeter bewegen even een second blijft stilstaan is onmogelijk om te gebruiken.
    Ik had hier al eerder een topic over gepost, en heb ook wal gegoogled maar de oplossingen die ik daar uit haal zoals een SMC reset, de bluetooth voorkeuren verwijderen, etc.. helpen slechts tijdelijk. De problemen duiken steeds weer op nadat, denk ik, de MacBook uit heeft gestaan.
    Dit probleem is er al sinds ik voor het eerst 2 bluetooth apparaten tegelijk wil verbinden en tientalle updates later is het er nog steeds.
    Misschien dat iemand van jullie dit probleem herkent en een goede oplossing heeft.

Moderator
    Night

Neem een muis met een staartje.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.