8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Torz

bluetooth >1 device

Kun je eigenlijk met bluetooth meerdere apparaten tegelijk laten communiceren? In mijn geval 1 headset,1 ericsson en PB???
    Lukt mij niet.Of de een of de ander wel,maar niet dialing via de PB en dan luisteren met headset.:(

Bijdrager
    passenger

Klopt. Huidige eneratie Bluetooth doet 1 op 1. Meerdere apparaten tegelijk komt met nieuwere generatie Bluetooth, al moet ik zeggen dat ik niet weet wanneer precies.:cry:

Bijdrager
    Torz

Jammer maar helaas.de huidige apparaten zullen wel niet compatibel zijn met de nieuwe generatie.Lang leve de consument:P .
    Bendankt voor het antwoord.

Bijdrager
    ridesmet

Passenger,

”passenger”

Klopt. Huidige eneratie Bluetooth doet 1 op 1.

Als ik nu een T68i, een Palm en een PowerBook heb, dan leid ik uit de conversatie af dat er slechts 1 connectie tussen twee van de drie apparaten tegelijk mogelijk is. Gaat iSync dan de Palm en de T68i na mekaar synchen?

Los van het feit dat ik maar 1 connectie tegelijkertijd kan opbouwen, ik kan een Bluetooth device toch meerdere andere Bluetooth devices laten herkennen? Ik kan mijn T68i toch zowel mijn Palm als de PowerBook laten herkennen, niet?

Ringo

Bijdrager
    Goes

Nou heb ik dat hele Bluetooth (Sitecom) iSync verhaal ook aan de praat, leuk allemaal hoor. MAAR, als ik gebeld wordt en mijn computertje zegt dat ik door Pietje Puk word gebeld, heb ik de keus om:
    a) op te nemen
    b) niet op te nemen
    c) niet op te nemen maar een SMSje terugsturen.
    Ook heel leuk, maar als ik opneem met mijn compu dan wil ik niet daarna mijn telefoon oppakken natuurlijk…
    Kan ik de mac als ‘Bluetooth headset’ gebruiken?
    Het is toch veel leuker om een beetje tegen je computer aan te babbelen dan om tegenje hand te praten.
    Weet iemand of en hoe dat kan?

Bijdrager
    Skip

Ik heb nu een Palm zire 72 gekocht… Ik maak al gebruik van een bluetooth adapter en een draadloos toetsenbord. Bij de setup geeft de Mac aan dat alles Ok is en kan de setup goed afronden alleen de Palm geeft aan dat de poort al in gebruik is…
    Ik krijg hem dus niet gesynchroniseerd terwijl de setup zelfs het toetsenbord uitschakeld.. Zou ik dan echt nog een adapter aan moeten schaffen??

Bijdrager
    Uxmal

Bijdrager
    Skip
    ”Uxmal”

Kijk hier ook even?

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93264%5B/quote:cc027d0858%5D

Ik heb er gekeken maar kom geen steek verder. heb alles goed staan, hij is geconfigureerd op de Mac, mijn sync manager staat goed evenals isync manager conduit.. via de hotsyn cable doet ie het perfect, maar krijg hem gewoonweg via blue tooth niet aan de praat en krijg hem niet in iSync….

:x

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.