5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    arjan901

bluethooth muis + toetsenbord

hallo,
    ik heb een toetsenbord en muis van apple ik kan dit nu ruilen voor draadloos maar is dit slim?
    -gebruikt het niet te veel stroom
    -of geeft het misschien storingen
    -of gaat het traag werken als je 2 bluetooth dingen tegelijk aan hebt?

Moderator
    Pete.Z

Stroomgebruik valt redelijk mee,mits je goede batterijen gebruikt,en altijd een setje in reserve/opgeladen houdt.(het stopt altijd als het niet uitkomt)
    Storingen geeft het niet,al moet je weleens opnieuw aanmelden.(en dus even een toetsenbord met draadje terughangen)
    traag is het zeker niet.

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn bluetooth muis en toetsenbord allang weer zijn vervangen door gewone met draadjes,ik zie er de voordelen zeker niet van in.

Bijdrager
    505

je gaat dus ruilen?

Soms, wat Pete.Z al zei, moet je een muis hebben met draad om je BT muis weer aan de praat te krijgen.

Ik heb het weleens meegemaakt, maar dat is met 10.4.6. Het schijnt in 10.4.7 er allemaal wat beter op te zijn geworden.

Bijdrager
    de mossel
    ”CoreDuo”

een muis hebben met draad om je BT muis weer aan de praat te krijgen.

Dat probleem ken ik niet hoor!?
    Als mijn Batt. op zijn: nieuwe erin en ff klikken en ik kan zo weer verder.

Bijdrager
    505

Ik heb zo’n Apple BT muis gehad.

En als je die aanzet, toen moest die nog worden gekoppeld met het systeem of zo iets. En toen ging OSX zoeken naar BT apparaten, en kwam de muis tegen enz.

Maar misschien deed ik het met een ongelooflijke omweg, in dat geval sorry voor de onrust.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.