5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Horloge

bluefire reader e-books dowloaden lukt niet

ik heb bluefire reader gedownload en een e-book gekocht .
    adobe digital edition gedownload , vervolgens wordt boek daar in gezet.
    boek in dropbox geplaatst en via dropbox op de ipad in blue fire reader geimporteerd.

kan boek niet lezen, krijg error melding :

No valid license was found for this item

wat zie ik over het hoofd

Bijdrager
    Horloge

Ik weet het , je moet je Apple id en wachtwoord invullen.

Bijdrager
    iquik

Tip: je kunt e-boeken voor BlueFire ook via de BlueFire app in iTunes synchroniseren.

Bijdrager
    gipsman

Zoals iquick aangaf: download via file-venster van deze app in iTunes is veruit het handigst.
    Maar je moet ook Bluefire reader zelf ‘machtigen’ met je Adobe Digital account, dus niet alleen met Apple ID.
    Het komt voor dat epub-bestanden alleen te openen zijn in de reader van het bedrijf zelf: bv.
    de epubs van amazon, apple en ebooks.com.
    Kobo boeken lukt wel in Bluefire.Kobo is goedkoop voor Engelstalige boeken.

Gefeliciteerd trouwens, want Bluefire reader is misschien wel de beste reader op de ipad: sober,universeel,
    gebruiksvriendelijk, alles wat ibooks zou moeten zijn…

Bijdrager
    bonestaak

Ik heb een maand geleden een boek via kobo gekocht. Ik kreeg daarbij het programma Kobo desktop voor mac. Ik kan het nu dus wel op mijn mac lezen. Maar nu heb ik een vakantiehuisje (waar geen wifi is) en ik wil het boek nu op mijn Ainol tablet zetten zodat ik het op mijn vakantieadres kan lezen.
    Ik zie hier op mijn mac nergens een .ebub of .acsm bestand staan. Ik krijg dus het idee dat je bij Kobo alleen met een internet verbinding (dus dat de boeken ergens op de site bij Kobo blijven staan) te lezen zijn. Klopt dit? Of kan ik ergens het bestand toch op mijn mac terugvinden?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.