20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:

Bijdrager
    Logan Legend

Blue screen of death op 5S

Hallo,
    Ik wil keynote en pages app downloaden op mijn 5S, maar ik zag op youtube deze video.

Ik vraag mij af of dit nog steets gebeurd, of heeft apple dit al verholpen.

Bijdrager
    GoeieDag

Heeft ie een 5s, gebruikt ie de unlockcode ipv de Touch ID (moet ie de camera ook nog wegzwenken).

Is dit niet het bekende iOS 7 probleem van een af en toe spontaan herstartend OS?

Bijdrager
    Niels

Dat is nog een oude versie van iWork voor iOS, zelfs nog niet aangepast voor ios 7

Bijdrager
    Logan Legend
    GoeieDag op 02 februari 2014

Heeft ie een 5s, gebruikt ie de unlockcode ipv de Touch ID (moet ie de camera ook nog wegzwenken).

Is dit niet het bekende iOS 7 probleem van een af en toe spontaan herstartend OS?

Ik gebruik gewoon de touch id die werkt super geen problemen mee.
    Wat bedoel je met mijn camera wegzwenken?

Bijdrager
    GoeieDag

Nee, niet jij; die kerel in dat filmpje natuurlijk. Kijk maar.

Bijdrager
    Logan Legend

Oky, maar weet jij misschien als ik die app download dat ik ook BSOD krijg

Bijdrager
    GoeieDag

Die gast heeft het over Numbers als veroorzaker; de andere gaan goed zegt ie.
    Maar uitproberen is toch niet teveel moeite?

Bijdrager
    Logan Legend

Ik heb op net toch gelezen dat bij alle 3 app BSOD kan voorkomen.
    Ik ben bang als ik ze download en het komt voor dat dan mijn iphone het niet meer doet

Bijdrager
    Niels

Zijn jullie blind/blond ofzo, als je in het filmpje kijkt zie je een versie van numbers die al lang niet meer in de app store staat. Geen BSOD meer, bovendien gaf dit alleen een reboot en geen andere problemen.

Bijdrager
    Logan Legend

Als je goed kijkt zie numbers nog in je app store staan. En op youtube staat deze probleem
    Bij alle 3 app maar daar vraag ik me af is dit al opgelost door apple en kan ik het met een gerust hart dawnloaden?

Bijdrager
    Pivni Pes

Je iFricandel gaat er in ieder geval niet de pijp van uit.
    Het is meer BSOR (Reboot):nerd:

Bijdrager
    Pivni Pes

Net even getest op mijn 5S met ios 7, maar ik krijg geen blauw scherm te zien.

Bijdrager
    Bj0rn

heb daarstraks keynote gedownload op m’n 5s , alles ging zonder problemen ( ik gebruik wel geen touch id )

Bijdrager
    Niels

ALS JE GOED KIJKT, DAN ZIE JE EEN OUDE VERSIE VAN NUMBERS, MET HET DESIGN VOOR IOS6. DE VERSIE DIE NU IN DE APP STORE STAAT HEEFT DEZE BUG NIET MEER EN HEEFT HET DESIGN VAN IOS7.

Zoiets heet begrijpend lezen, kom op zeg.

JE KUNT DE LAATSTE VERSIE VAN NUMBERS GEWOON DOWNLOADEN, GEEN BUG MEER!

DAARNAAST IS DE BSOD NIETS MEER DAN EEN REBOOT VAN JE DEVICE, GEEN SCHADE!!

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Blue screen of death is een windows gebeuren…

Bijdrager
    Logan Legend

Dus keynote is veilig? Maar ik gebruik de hele tijd touch id kan dat wel probleem zijn?

Bijdrager
    Douwie

Ja, Keynote is veilig, je kan het downloaden en gebruiken zonder problemen.
    Nee, touch-id kan geen problemen veroorzaken.

Denk je nou echt dat Apple zelf een app in de app store zet die crasht en blijvende schade aan kan richten aan je toestel?

De reden dat Numbers crasht in deze video is omdat het de OUDE versie van Numbers voor iOS 6 is. iOS 6 kent helemaal geen iPhone 5S, en dus ook de 64 bit processor niet. Als Numbers dan een taak laat uitvoeren door de 64 bit chip gebeurt dat simpelweg op een andere methode, een methode die volgens Numbers niet klopt –> Numbers crasht. Met de nieuwe versie, geoptimaliseerd voor iOS 7 en iPhone 5S, zal je dat niet meer hebben.

Bijdrager
    Niels

Zoals ik al zei, begrijpend lezen blijft kennelijk erg moeilijk voor TS.

Bijdrager
    Logan Legend
    NielsDam op 03 februari 2014

Zoals ik al zei, begrijpend lezen blijft kennelijk erg moeilijk voor TS.

Als jij zo snel de diagnose kan stellen dat ik last heb van begrijpend lezen mag je gelijk NL docent worden.
    Heb je ook kunnen uitmaken dat mijn doel meer keynote en pages is ipv numbers.
    Maar goed in ieder geval heel erg bedankt voor je tips want je hebt helemaal gelijk. Mijn excuus voor het niet begrijpen van je reactie.
    Ik wist niet wat iwork was daarom.

Conculsie is dat pages en keynote nu goed werken met mijn iphone 5s

Nog 1 mini vraag
    Hoe zit het als ik mijn keynote via wifi met een beamer wil aansluiten.
    Wat heb ik daarbij nodig?

Bijdrager
    Douwie

Via airplay met een Apple TV lijkt mij het makkelijkst. De beamer moet dan alleen wel HDMI hebben.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.