7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    morris

blu ray streamen

Hallo vraagje, weet iemand of het mogelijk is om een blu ray film die ik gedownload heb met mijn mac, te streamen naar m,n ps3.
    ik heb op m,n mac media-link staan, en die streamt wel mijn foto’s muziek avi divx en ook vob.

maar nu wil ik dit ook met blu ray doen, heb geen iedee wat voor files dat zijn en of dat dus werkt, maar misschien heeft iemand hier al wat ervaring mee.

ik hoop dat iemand mij kan helpen thnx

:D :D

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    Maced.2

nope….. gaat niet lukken om deze MKV bestanden of BDMV folders te streamen met medialink.:)

maar je kan toch gewoon die gedll blue-ray op een dual-layer fikken.
    anders even hier kijken….. http://www.ps3avchd.net/

Bijdrager
    gngstr

Roxio Toast 9 Titanium zit tegenwoordig gebundeld met Streamer. Dat is een programma waarmee je video kunt streamen naar andere apparaten zoals iPhones en andere Macs via wifi of het Internet. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen of dat ook lukt met Blue-Ray dvd’s.

Bijdrager
    morris

oke thnx,

ik ben inderdaad toch bang dat dit niet helemaal gaat lukken.
    heb ik toch nog een andere vraag, als ik een video-ts op mijn mac heb staan en ik heb media-link aan staan, vervolgens zet ik mijn ps3 aan dan kan ik die video-ts wel streamen, want hij maakt automatisch van die vob files mpeg1 files.
    alleen speelt die per file af, is er iets voor zodat die gewoon de hele film afspeelt zonder dat die steeds na iedere file stopt.

thnx voor jullie hulp

Bijdrager
    gngstr
    ”morris”

heb ik toch nog een andere vraag, als ik een video-ts op mijn mac heb staan en ik heb media-link aan staan, vervolgens zet ik mijn ps3 aan dan kan ik die video-ts wel streamen, want hij maakt automatisch van die vob files mpeg1 files.
    alleen speelt die per file af, is er iets voor zodat die gewoon de hele film afspeelt zonder dat die steeds na iedere file stopt

Dat lijkt me meer een vraag voor de support afdeling van MediaLink.

Bijdrager
    iMike

ik heb ook medialink op mn mac staan. Op een blue-ray film staat eem .mt2s bestand en deze kun je streamen naar je ps3 via medialink. Echter kun je net als bij dvd’s alleen dat ene bestand streamen en niet heel de map, dit houdt dus in dat je de ondertiteling mist.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.