7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    APPLEHARRY

blu ray speler regiocode

Op mijn iMac is  Catalina geïnstalleerd, heb sinds gisteren een nieuwe blu ray speler er aan hangen. Het werkt alleen niet…. De LG BP55EB40 gaat niet aan de gang, want mijn Mac vraagt telkens opnieuw welke regio code ik wil instellen. Heb dit al meerdere malen willen uitvoeren, maar nadat ik dit ingevoerd heb, springt het veld weg. Er gebeurd verder niets. Er blijft ook staan dat maximaal 5 maal deze code veranderd kan worden……                                                      Iemand de gouden tip ??

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Het lijkt erop dat niemand hier nog DVD’s gebruikt…

Bijdrager
    computer space

In MakeMKV werkt ie ook die? Die hanteert een eigen directe driver. Ik weet niet wat je van plan bent met een BluRay speler, maar voor afspelen films is MakeMKV toch wel het best.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Lijkt me lastig een DVD afspelen zonder de LG BP55EB40

Bijdrager
    Brombeer

Of de firmware van de drive flashen. Het risico is dan wel dat je geintjes te wachten kunnen staan zoals een regiovrije testversie, die na een uur speeltijd doodleuk stopt.

Bijdrager
    KarelWillem

JoopJoopJoop op 8 november 2019 om 13:59
    Lijkt me lastig een DVD afspelen zonder de LG BP55EB40

:)

Het is uiteraard de bedoeling dat je die blu-ray benadert vanuit MakeMKV, en daarmee hoopt dat die geen probleem van regiocodes maakt.

Wat een geneuzel b.t.w. Dat je daar in 2019 nog steeds mee te maken hebt.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week geleden door  KarelWillem.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.