11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    e.m.

bloutooth in mac G4

jo,

ik had een vraagje weet iemand of er bloutooth in de mac G4 zit ??
    (die mac met dat bolletje vanonder)
    ik heb namelijk een printer mmet bloutooth en ik weet niet of ik het zelf wel heb.

Bijdrager
    1973

Misschien is het handig als je jouw berichten even opnieuw leest voordat je ze post…

bloutooth

=bleutooth

Bijdrager
    e.m.

ja sorry ik heb een spellings probleem

Bijdrager
    macmickey2

Bluetooth bedoel je zeker…..:evil: Misschien handig als je eerst je posts doorleest??

@ e.m.
    ik lees nu in een paar minuten een aantal berichten van je die Krom staan van de stijl en taalfouten, komt heel irritant over…doe er alsjeblieft iets aan. Dank u.

Bijdrager
    1973

Vandaar de tip :wink:

Bijdrager
    1973

Bluetooth

:innocent:

Bijdrager
    Nikita

Bluetooth was optioneel op bepaalde iMac G4 modellen. Dus welke heb je? Overigens kan je zo zien of je Bluetooth hebt via Systeemprofiel (Apple menu –> Over deze Mac –> Meer info). Als er in de lijst aan de linkerkant bij “Bluetooth” een hele rits tekst verschijnt, heb je BT, verschijnt er “Geen info beschikbaar” of iets in de trant, heb je het niet. Simpel als dat.

Bijdrager
    e.m.

het staat re niet eens bij

Bijdrager
    Nikita

Dan heb je het dus niet. Er zijn wel BT sticks (USB) te koop, hoeft niet veel te kosten maar let wel even op dat het ook met OSX werkt. Ik heb zelf een nogal merkloos ding voor m’n iMac G3 en die werd gelijk helemaal herkend en werkt vlekkeloos.

Bijdrager
    MacMeijers

Ik heb zelf een bluetooth stick van Belkin in m’n toetsenbord zitten, en dat werkt perfect. Heb Imac 800 17″

Bijdrager
    fozzy

ik heb n d-link adapter in mn iMacG4 zitten, werkt ook goed.
    Type DWB-120M

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.