7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iDude

blokkeren van update van app op iphone

hoi

Ik heb een app (speedtest.nl) waarvan ik graag wil dat hij niet meer automatisch geupdated wordt. Weet iemand of (en hoe) je dat kunt instellen?

gr

rogier

Moderator
    unSOUND

Updates gaan toch sowieso nooit automatisch ?

Bijdrager
    iDude

nee
    maar wat ik bedoel is dat hij me wel steeds aanbiedt dat er een update is. Er blijft dus altijd een 1-tje staan in de app-store. Bovendien als er dan 5 updates zijn (waarvan ik er dus steeds die ene niet wil) dan zal ik die andere 4 steeds allen met de hand apart moeten aanklikken. Dat is onhnadig, want de functie ‘update all’ werkt veel sneller. Ik wil dus instellen dat hij me voor die specifieke app nooit meer om een update vraagt. Kan dat?

Moderator
    unSOUND

Nee, dat kan helaas (nog) niet.

Ik doe sowieso nooit blind alle updates installeren, want het gebeurt wel vaker dat een nieuwere versie niet perse beter is, dus ik kijk altijd per update wat er veranderd is, en wat de reacties van andere gebruikers zijn voor ik update…

Bijdrager
    iDude

oke thanx

Bijdrager
    Oppie

Ik ben het helemaal met je eens dat het ontbreken van de mogelijkheid om een app apart uit te sluiten van updates een gemis is. In het Mac OS zit het wel, waarom hier niet?
    Want nu moet je als work around elke app apart updaten, ipv de hele batch tegelijk.

Bijdrager
    boerke

Wat je wel kan doen is de versie die je wil houden uit itunes kopiëren,
    zodat je nadat je per ongeluk toch een keer alles hebt
    geupgrade, toch weer die oude kan terugzetten.

Dit is gelijk ook een work-around waardoor wel weer batchupdate mogelijk is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.