14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Connstellation

bloggen?

Ik zou een weblog willen starten maar weet niet goed waar te beginnen.
    Doe ik dit bij telenet of ergens anders :?

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    Connstellation

Ik weet er wel genoeg te vinden via google maar vroeg me gewoon af of de ene beter is dan de andere, qua mogelijkheden, functionaliteit ed…

Inactief
    Anoniem

WordPress is beter, heel veel mensen gebruiken het.
    Je kan het zoveel op je eigen FTP server zetten als gewoon online een template nemen.

(Volgens mij is het bij blogger ook het geval?)

En tsja Web-Log is alleen bewerken online.

Wordpress dus.;)

Bijdrager
    JWB

Spaces van MSN? Of is dit vloeken in de kerk?

Bijdrager
    Marius1976

Wat dacht je van het opzetten van een eenvoudige site met iWeb?

Daar kun je ook een weblog in maken, met de mogelijkheid dat bezoekers van je site reageren.

Ik weet niet helemaal zeker of je daar per se een .MAC account voor nodig hebt.

Groet,
    Marius

Bijdrager
    wenkie
    ”Marius1976″

Wat dacht je van het opzetten van een eenvoudige site met iWeb?

Daar kun je ook een weblog in maken, met de mogelijkheid dat bezoekers van je site reageren.

Ik weet niet helemaal zeker of je daar per se een .MAC account voor nodig hebt.

Groet,
    Marius

Reageren is niet mogelijk zonder mac account, of je moet iComment aanschaffen.
    Ikzelf maak gebruik van http://www.web-log.nl/ om te bloggen in combinatie met een paar gekoppelde iWeb pagina’s, keuze en mogelijkheden genoeg met beide.

Bijdrager
    Jef Peeters

edit

Bijdrager
    benito

ik gebruik wordpress, zeer tevreden van… vond het mooier ogen dan blogger-dingen en bovendien stond er dan bovenaan mijn blog geen reclame voor de desbetreffende blog-service. Bij blogger staat dat altijd in een balk vanboven dat dat van hen is, bij wordpress niet. Zo vind ik het toch iets meer “van mijn eigen”.

Bijdrager
    Afotai

wordpress moet je dan ook weer zelf hosten, en mijn providor ondersteunt geen MySQL op mijn klein meegeleverd webspace-je. Zonde:(

Bijdrager
    benito
    ”Afotai”

wordpress moet je dan ook weer zelf hosten

geen hosting nodig,
    tenzij je de chicste templates verkiest misschien, maar er zijn m.i. wel genoeg om uit te kiezen.

Bijdrager
    klavr
    ”Afotai”

wordpress moet je dan ook weer zelf hosten, en mijn providor ondersteunt geen MySQL op mijn klein meegeleverd webspace-je. Zonde:(

Ik weet niet hoe lang jij geslapen hebt, maar op Wordpress.com wordt je weblog door WordPress zelf gehost… Ik gebruik ook WordPress op mijn site, ik hou er helemaal van.

Bijdrager
    Milottegirl
    Bijdrager
    roy

Als je webspace hebt en je kan php draaien kijk dan eens naar http://www.pivotlog.net Gebruik het zelf ook, je hebt geen database nodig alleen php.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.