12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    vanquish

Blog op eigen domein bijhouden

Hallo,

Ik zou graag mijn komende vakantie weer een blog bijhouden op mijn eigen domein.
    Welke iPad app kan dit ???

Ik kom er namelijk tot mijn grote verbazing achter dat er géén iWeb for iPad is.

Bijdrager
    KingAchille

HTML Edit kan dit!

Bijdrager
    Yoeri

Je kan een wordpress.com of .org opzetten en de WordPress applicatie gebruiken.

Bijdrager
    vanquish

@KingAchille

Zit goed uit…
    Helaas is mijn html kennis nogal beperkt dus zoek echt iets “what you see is what you get” achtigs

@ Yoerj
    Ik wil het toch graag op mijn eigen domein houden

Bijdrager
    Yoeri

Dat kan ook. Gewoon wordpress.org op je eigen domein installeren.

Bijdrager
    Gates
    yoerj op 05 augustus 2010

Dat kan ook. Gewoon wordpress.org op je eigen domein installeren.

Zeg dan gewoon ‘WordPress installeren’ en niet wordpress.org.. dat is correct en dan snapt hij ’t ook beter.

Bijdrager
    Gates

[dubbel]

Geblokkeerd
    Anoniem
    vanquish op 05 augustus 2010

….ik kom er namelijk tot mijn grote verbazing achter dat er géén iWeb for iPad is….

Nee, jammer he? Daar moet Apple nog eens mee komen volgend jaar!

Bijdrager
    Serena

WordPress is inderdaad een heel fijne oplossing… Thuis op je pc even alles opzetten zoals jij wilt dat de site uitziet en dan op vakantie met de gelijknamige app bijhouden. Easy does it!!!

Bijdrager
    jorisros

Je kan ook tumblr gebruiken, werkt nog makkelijker dan wordpress. Je kan eigen thema’s er aan hangen. En een domein er aan koppelen. Zonder dat je er iets voor hoeft te installeren. Is ook een iphone app voor.

Bijdrager
    Barry1979

Of Posterous, vergelijkbaar met Tumblr. Hoef je geen app voor te downloaden, maar je mailt de tekst en deze wordt automatisch gepubliceerd.

Bijdrager
    poembaa

Ondertussen zijn we 5 maanden verder. Is er al zicht op een iWeb op de iPad? Ik heb per ongeluk pages aangezien hiervoor. Pas toen ik de demo video online goed ging beluisteren viel me op dat ze tekstverwerking zeiden. Oops;-)
    En toch wil ik nog steeds een iPad ….. Day werkt zo met die dingen he?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.