-
Q:
Bloeddrukmeter met Gezondheid integratie
Titel zegt voldoende denk ik…
Wat zijn goeie, waar moet je op letten en wat vooral niet kopen.
Ik wil graag een armband, die je snel om kan doen, bleep bleep gegevens in de Gezondheid app geen gezien met allerlei ingewikkelde apps die overal hun eigen modules voor maken. Bestaat zoiets? Ik zie dat Withings (Nokia) zo’n ding in de Apple Store heeft staan voor 99,- maar die staat op de site van de Hartstichting niet als erkend device.
Budget is ongeveer 99,-
Buiten je budget maar wel goedgekeurd door de hartstichting: https://www.getqardio.com/nl/qardioarm-blood-pressure-monitor-iphone-android/
Omron heeft goedkopere meters, ook goedgekeurd, maar die hebben zo te zien hun eigen app. Scheelt je wel 50 euro.
/edit: de Omron M7 Intelli IT heeft niet alleen een eigen app, maar kan je ook koppelen aan Apple Health, aldus deze review:
@Brombeer: kan geen kwaad om af en toe naar te laten kijken. Hoge bloeddruk is een sluipmoordenaar. De hartstichting heeft nu een actie waarbij je gratis je bloeddruk kan laten meten. Wat ik vorige week gedaan heb bij de plaatselijke zorgwinkel (vol met rollators en plasflessen). Bloeddruk was aan de hoge kant, weliswaar nadat ik stevig gefietst had, maar toch. Binnenkort nog maar eens laten doen bij de huisarts.
<p class=”cite”>Shmoo op 12 juni 2019 om 18:03</p>
Nou… omdat ik dik miljonair ben in Muntdrop van Klene en al dat zwartgeld schijnt niet zo goed te zijn voor je bloeddruk. ?zolang je nog miljardair bent, is de bloeddruk nog normaal.
pas als je blut bent, dàn moet je wel effe meten
InactiefAnoniem12 juni 2019 om 21:11[email protected]: let erop niet meten als de buurvrouw voorover bukt…..?
<p class=”cite”>JoopJoopJoop op 13 juni 2019 om 10:23</p>
@fred44nl,Let op, Shmoo is miljonair en geen miljardair…
in Lires toch zeker wel ??
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.