13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Shmoo

Bloeddrukmeter met Gezondheid integratie

Titel zegt voldoende denk ik…

Wat zijn goeie, waar moet je op letten en wat vooral niet kopen.

Ik wil graag een armband, die je snel om kan doen, bleep bleep gegevens in de Gezondheid app geen gezien met allerlei ingewikkelde apps die overal hun eigen modules voor maken. Bestaat zoiets? Ik zie dat Withings (Nokia) zo’n ding in de Apple Store heeft staan voor 99,- maar die staat op de site van de Hartstichting niet als erkend device.

Budget is ongeveer 99,-

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Buiten je budget maar wel goedgekeurd door de hartstichting: https://www.getqardio.com/nl/qardioarm-blood-pressure-monitor-iphone-android/

Omron heeft goedkopere meters, ook goedgekeurd, maar die hebben zo te zien hun eigen app. Scheelt je wel 50 euro.

/edit: de Omron M7 Intelli IT heeft niet alleen een eigen app, maar kan je ook koppelen aan Apple Health, aldus deze review:

Bijdrager
    JoopJoopJoop

UIt eigen ervaring, goedgekeurd, de huisarts gebruikt dezelfde, wat wil je nog meer…

Naam:  OMRON M6 Comfort.

Heb de Withings er voor naar de milieustraat gebracht.

RUIM!!!!!! binnnen je budget

Bijdrager
    Brombeer

Waarom een armband? Voor de heb?

Als je (bijna) flauwvalt is de bloeddruk te laag en als je koppijn krijgt is de bloeddruk te hoog.

Simpel.

Doktertje spelen doe je maar met buurmeisjes als je nog de bof moet krijgen.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

@brombeer: kan geen kwaad om af en toe naar te laten kijken. Hoge bloeddruk is een sluipmoordenaar. De hartstichting heeft nu een actie waarbij je gratis je bloeddruk kan laten meten. Wat ik vorige week gedaan heb bij de plaatselijke zorgwinkel (vol met rollators en plasflessen). Bloeddruk was aan de hoge kant, weliswaar nadat ik  stevig gefietst had, maar toch. Binnenkort nog maar eens laten doen bij de huisarts.

Bijdrager
    Shmoo

Nou… omdat ik dik miljonair ben in Muntdrop van Klene en al dat zwartgeld schijnt niet zo goed te zijn voor je bloeddruk. 😉

Af en toe controleren is een het advies van de Hartstichting.

Bijdrager
    fred44nl

<p class=”cite”>Shmoo op 12 juni 2019 om 18:03</p>
    Nou… omdat ik dik miljonair ben in Muntdrop van Klene en al dat zwartgeld schijnt niet zo goed te zijn voor je bloeddruk. 😉

zolang je nog miljardair bent, is de bloeddruk nog normaal.

pas als je blut bent, dàn moet je wel effe meten:)

Anoniem

2@shmoo: let erop niet meten als de buurvrouw voorover bukt…..🙈

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@fred44nl,

Let op, Shmoo is miljonair en geen miljardair…

Bijdrager
    fred44nl

<p class=”cite”>JoopJoopJoop op 13 juni 2019 om 10:23</p>
    @fred44nl,

Let op, Shmoo is miljonair en geen miljardair…

in Lires toch zeker wel ??

Bijdrager
    Facundo

Je kon erop wachten met al die silly gadgets; mensen met een bloeddruk~, slaapcyclus~ of hartslagfetisj.

Bijdrager
    Shmoo

Lekker toch. Combineer dat met podofilie en er zijn maar weinig uurtjes in de dag dat je niet geil bent. Of dacht je dat ik verlegen was als ik in de trein naar je voeten zit te staren?

Anoniem

En wat is het geworden?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.