4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Sam Rijver

Blijven afspelen video iOS

Is er een fijne hack/app/whatever beschikbaar om het blijven afspelen van video materiaal te forceren, net als voor muziek mogelijk is.

Dus op het ene tabblad leuk uitzending gemist kijken en op een ander tabblad even nu.nl checken ofzo. Of via de YouTube app even switchen naar safari. Het is denk ik wel duidelijk wat ik bedoel.

Misschien kijk ik erover heen maar kan het in ieder geval (zelf) niet vinden.

Alvast bedankt

Geblokkeerd
    Anoniem

Euh… voor muziek snap ik wel waarom je het zou willen, maar voor video? Dus je wilt’t laten spelen, terwijl je het niet kan zien? Nee, daar houdt iOS geen rekening mee:)

Bijdrager
    nooki

Sommige apps ondersteunen dit wel, maar dan in combinatie met airplay op de apple TV 2g

Bijdrager
    Sam Rijver

Ik gebruik hier ondertussen oplayer HD voor. Het komt vaak zat voor dat ik even een film, vodcast of wat dan ook kijk en ondertussen het mail geluidje hoor en even snel mijn mail wil lezen zonder dat ik het nodig vind de hele film te stoppen.

Buzz player doet hetzelfde maar heeft sinds de laatste update kuren met audio die een halve seconde uit synch loopt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.