10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Rw1

Blijft 3/4G actief als er een WiFi verbinding is?

Met actief bedoel ik dus, als je verbonden bent met WiFi of dan de 3/4G nog verbonden is alleen dan niet wordt gebruikt.

Bijdrager
    KarelWillem

Yep. Dat blijft actief.

Bijdrager
    Rw1

Vandaar dat mijn iPhone sneller leeg gaat sinds ik 3G heb…

Bijdrager
    KarelWillem

En daarvoor had je ….?

Werd je terug geroepen door 1997? .:)

Bijdrager
    pruus

Met 4g gaat het nog sneller….achteruit met de batterij….

Bijdrager
    KarelWillem

Oké, ik ben je een beetje kwijt. .;)
    Geeft niet, zal wel komen omdat ik moe ben.

Bijdrager
    Rw1

Daarvoor had ik niks. Nu heb ik 3G. En in 1997 was ik nog niet eens geboren!

Bijdrager
    fixar

Uiteraard kun je je wel de vliegtuigmodus activeren…zo zul je langer doen met je accu. Als je wél op de wifi wil zorg je dan ervoor dat én de vliegtuigmodus én de Wifi aanstaan…. Een en ander heeft natuurlijk wel effect op je bereikbaarheid.

Je kunt er, in de voorkeuren, óók voor kiezen om de 3G/4G uit te schakelen, dit is misschien wel de eenvoudigste manier:

Bijdrager
    SvS

Dat laatste is beter.
    Want dan komen de SMSjes wel gewoon binnen. Als dat überhaupt komt, maar met vliegtuigstand ben je niet bereikbaar voor sms/iMessage of wifi nu aan of uit staat.

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Goeie vraag ja! Ik doe altijd 2G aan en Batterijbesparing, zo kan ik soms 5 dagen met 1 lading. Berichten en Whatsapps komen perfect binnen. En ’s nachts doe ik Vliegtuigmodus aan. Wifi of 4G alleen als ik het nodig heb.

Het enige probleem is dat als je switcht van 2G naar 4G op een iphone 7, dat dan de mobiele verbinding vaak wegvalt. In dat geval moet je even Batterijbesparing uitzetten. Die kan na de switch meteen weer aan.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.