3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

blauwe teksten op internet pagina's (links)

De laatste weken heb ik steeds als ik op een blauwe link klik ergens op een site dat er steeds een popup komt met een of andere enquete, of ik mee wil doen, blijft maar komen, is er ergens in Firefox een mogelijkheid om popups te blokkeren, zij blijven doorzeuren tot je die stomme enquete hebt ingevuld, denk je dat dan maar te doen maar nee, dan moet je ook nog eens je mobiele nummer invoeren (dus een premium dienst) Dat wil ik gewoon niet, maar dit blijft maar doorzeuren, kan nooit meer een link klikken.

Bijdrager
    Kdingo

Voor safari bestaat er een plugin AdBlock (waarschijnlijk ook wel voor FireFox). Maar is denk dat dit een survey is, en die zijn simpelweg niet te omzeilen (tenzij je echt verstand hebt van WebProgrammeren, dan kan je de scripts bij een “once load” verwijderen)

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Installeer AdBlock (is er ook allang voor Firefox en kun je doen vanuit Firefox) Grote kans dat die popup tegen wordt gehouden. Als een URL in de Adblock database staat houdt hij hem tegen en anders kun je dat zelf uitbreiden via de opties van AdBlock.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.