7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    mikelinden

Blauwe stippen voor apps

Een vraagje, sinds de update naar iOS10 staan er na het downloaden van een nieuwe app of een update weer blauwe stippen voor mijn apps.
    Ik heb dit volgens mij in een eerdere iOS ook gehad en toen uitgezet, ik kan dat nu alleen nergens meer vinden, iemand een idee?

Bijdrager
    Shmoo

Kon je dat uitzetten dan?

Volgens mij niet hoor. Enige manier om het weg te krijgen naar mijn mening is door de app een keertje openen.

Bijdrager
    mikelinden
    Shmoo op 21 september 2016

Kon je dat uitzetten dan?

Volgens mij niet hoor. Enige manier om het weg te krijgen naar mijn mening is door de app een keertje openen.

Ik heb het tot de update naar iOS10 niet gehad en doordat ik het als ik het mij goed herinner heb uitgezet, maar misschien zit ik er ook naast?

Bijdrager
    GoeieDag

Naast.

Bijdrager
    Shmoo

Mogelijk dat het iets is vanuit de jailbreak community maar standaard kent iOS niet deze functie om dit uit te zetten, nee.

Heb je mogelijk nu een andere achtergrond waardoor die blauwe puntjes beter opvallen misschien?

Bijdrager
    Unlock32

Als jij je er zo aan stoort gewoon één keer openen of gewoon niet updaten.

Bijdrager
    THX-1138

Een blauwe stip betekent gewoon dat de app geupdate is. Zodra je, zoals hierboven ook al gezegd is, de app een keer opent is het weg. Dit was trouwens ook al zo bij eerdere versies van iOS.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.