6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

blauwe mini-ipod kopen?

ik weet dat ze er iets van 30 bij BCC op voorraad hebben. het zijn er vooralsnog 30, maar als je toevallig een blauwe mini ipod wil hebben, dan kun je hem bij BCC bestellen en dan kun je hem met een paar dagen afhalen.

ik ga zelf voor de zilveren, maar die is er nog niet :s

Bijdrager
    Napsju

Allemaal wat vaag…

Wat wil je met dit draadje bereiken?
    Welke BCC…..???

Moderator
    Strifer

nou, ik werk bij BCC en ik weet dat ze daar nu de blauwe mini ipod uit voorraad kunnen leveren, het zijn er weliswaar maar dertig, maar goed. ik kwam erachter toen ik aan het kijken was voor mijn zilveren.:) die heb ik dus besteld, maar geen idee wanneer die binnenkomt :s. ik dacht dat het misschien een tip was voor de mensen die een blauwe mini wilde hebben, want die kunnen hem dus redelijk snel in bezig krijgen als ze snel zijn

overigens zijn die 30 op het centraal magazijn, dus je kunt hem in elke BCC winkel bestellen en met een paar dagen kun je hem dan in je filiaal afhalen……. ik wou alleen dat mijn zilveren er al was :'(

:(

edit. ps. voordat mensen gaan lopen zeuren en zeiken dat ik reclame loop te maken. dat is absoluut niet de intentie, want die dingen verkopen ook razendsnel zonder dat ik hier post – maar ik wilde het gewoon even delen met de rest van macosx.nl zodat ze er misschien hun voordeel mee kunnen doen (ze staan namelijk nog niet in de winkels!!)

Bijdrager
    Sad

effe verplaatst naar het iPod en iTunes forum voor de goede orde.

Moderator
    Strifer

dank, ook erg handig:)

Bijdrager
    Julesss

Bij MediaMarkt in Rotterdam staan de mini’s ook nog en nog een aantal 40gb nieuwe generatie ipods.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.