6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    timmiex

Blauw selecteer lijntje om knoppen

hoe zorg je dat dit niet meer kan:

het ontstaat volgens mij door op tab te drukken als je niks hebt geselecteerd nou gebruik ik vaak appeltje tab en dan komt dat er heel vaak weet iemand hoe je dat kan uitzetten het is zeg maar het zelfde als dat je bij safari het zoek gedeelde hebt geselecteerd maar als je dan vaker tab doet dan gaat hij gewoon door al je tabbladen zoals hier:

ik stoor me er aan aub help!

Bijdrager
    csteelooper

Even een keertje op Control+(FN+)F7 drukken. Je hebt Volledige bediening met Toetsenbord geactiveerd. Middels deze toetscombinatie kun je terug naar wat je gewend was.

Bijdrager
    timmiex

Yes! 100x dank! ik zat al te zoeken bij “universele toegang” maar ik kon het niet vinden.

Bijdrager
    Oppie
    timmiex op 09 oktober 2011

het ontstaat volgens mij door op tab te drukken als je niks hebt geselecteerd nou gebruik ik vaak appeltje tab en dan komt dat er heel vaak weet iemand hoe je dat kan uitzetten het is zeg maar het zelfde als dat je bij safari het zoek gedeelde hebt geselecteerd maar als je dan vaker tab doet dan gaat hij gewoon door al je tabbladen zoals hier

Waarschijnlijk ben jij de enige die dit stukje proza snapt…
    .
    .
    .

De plaats waar je het instelt (altijd handig om te weten) is Systeemvoorkeuren>Toetsenbord>tab Toetscombinaties>Alleen tekstvlakken…/Alle regelaars…

Overigens is het een reuze handig functie.

Bijdrager
    csteelooper

@Oppie Jap. daar komt Control+F7 ook vandaan, alleen heb ik m’n systeem in het Engels draaien en weet ik niet hoe die precieze optie heet. Daarom heb ik het zo opgelost. Sneltoetsen zijn internationaal…

Bijdrager
    timmiex

@ Oppie

sorry ik heb dyslexie en heb nogal moeite met punten zetten. Waarvoor is het handig?

ik kan me voorstellen dat je dan iets kan doen met die knop, ik vind net uit dat je het activeerd met spatie dus dan heb je geen muis nodig om knoppen te bedienen. ok ik heb zojuist mijn eigen vraag beantwoord. Ik vond het niet mooi staan dus nogmaals bedankt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.