5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Appie

Blauw scherm op Macbook Pro

Hallo OMT’ers,

Ik heb een probleem met mijn Macbook Pro 17″ uit 2008. Het beeldscherm word soms blauw en na een half uur is het weer goed en dan opeens word hij weer blauw. (zie de foto’s)

Het is heel vervelend en ik heb al veel gezocht op google maar ik kon er niks over vinden.

Nu is mijn vraag: Weten jullie wat dit is en wat ik er tegen kan doen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    strigoi

Misschien heb je hier wat aan. Mijn Macbook Pro uit 2007 gaf op een gegeven moment helemaal geen beeld meer, het kan zijn dat je 8600M GT GPU van Nvidia tot een van de vele brakke grafisch kaarten behoort.

edit Nieuw moederbord kosteloos vergoed gekregen van Apple ongeveer 1.5 jaar geleden.

Bijdrager
    Moriarty

Even mee naar je AASP gaan (Service Provider), die kan een test voor je uitvoeren en vervolgens eventueel het Logic Board voor je vervangen.

Apple heeft voor sommige gevallen inderdaad een extended warranty programm.

Bijdrager
    MacBeer2

Inderdaad, naar je dealer en vragen of ze willen testen op dit mankement met videokaarten van NVIDIA.

Bijdrager
    Appie

Bedankt voor jullie reacties!
    Ik heb vandaag de macbook naar de MacMe in Groningen gebracht en daar gaan ze hem nu onderzoeken.
    De man die mij hielp zei al dat het waarschijnlijk het probleem is van die linkjes hierboven. Binnen 3 dagen hoor ik wat het is en dan laat ik het wel even weten:)

Bedankt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.