4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    kas

Bladwijzers sorteren in firefox

Mijn bladwijzers lijken zonder logische volgorde door elkaar te staan in m’n bladwijzer-drop-down-menu.

Als ik m’n beheermenu opendoe staan ze perfect gesorteerd op alfabetische volgorde. Hoe ik ze ook sorteer in m’n beheervenster, ze blijven even onlogisch door elkaar staan.

Help…

Firefox versie 1.5.0.7

Bijdrager
    sedikit
    Bijdrager
    kas

Dieën hond is te onnozel voor woorden. Gaan betalen om uw bladwijzers te sorteren is mij net een brug te ver.

Enfin, ‘k heb den trial is geprobeerd en die doet al ni wat ik vraag.

Hoe ik het nu heb opgelost is. Mijn bladwijzers geëxporteerd naar Camino. In Camino gesorteerd en dan terug geïmporteerd. En zo kan ik weer een tijdje verder. Niet echt ideaal, maar de beste oplossing die ik voorlopig kon vinden.

Anyway, bedankt voor de hulp. Dat belachelijk programmaatje heeft me leren inzien dat creatief denken altijd en overal nuttig blijft… :innocent:

Bijdrager
    1984
    ”kas”

Mijn bladwijzers lijken zonder logische volgorde door elkaar te staan in m’n bladwijzer-drop-down-menu.

Als ik m’n beheermenu opendoe staan ze perfect gesorteerd op alfabetische volgorde. Hoe ik ze ook sorteer in m’n beheervenster, ze blijven even onlogisch door elkaar staan.

Help…

Firefox versie 1.5.0.7

Totaal geen probleem met wat je beschrijft, zeer tevreden over Firefox

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.