5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Paniek

Bladwijzers in firefox 3.03 weg

hoi,

Sinds gisteren ben ik nadat ik het systeem opnieuw heb geïnstalleerd (geen schone installatie) om wat problemen op mijn comp. te helpen oplossen, mijn bladwijzers kwijtgeraakt.

Ik heb ze geprobeerd opnieuw te importeren maar dat wil niet. Er gebeurd gewoon niets in mijn ‘bladwijzerbibliotheek’. Ook krijg ik niets in de werkbalk gesleept.

Op internet had ik het volgende gevonden:
    # Methode 2: Importeren

* Herstart Firefox in de Safe mode en selecteer “Bladwijzers naar Firefox-standaardwaarden terugzetten” en klik “Wijzigingen doorvoeren en herstarten”. Waarschuwing: Als firefox herstart zullen je bladwijzers weg zijn!
    * In het firefox menu, klik op “Bladwijzers -> Bladwijzers organiseren… -> Importeren en reservekopie maken -> HTML importeren…”
    * Kies “Uit een HTML bestand” en klik Volgende.
    * Navigeer naar je profielmap en selecteer bookmarks.html

Dat heb ik gedaan, maar dan heb ik alleen mijn mappen terug maar niet de inhoud. Bovendien als ik op ‘Bladwijzers organiseren’ druk, is in mijn bladwijzer bibliotheek niets te zien of te importeren. Wel kan ik het bookmarks.html bestand openen in de browser maar krijg vervolgens niets in de balk gesleept.

Op welke manier krijg ik de bladwijzerbalk werkend?

Bijdrager
    1984

Als je bladwijzers ook in safari staan , dan kun je ze eenvoudig importeren >File>Import
    Anders raadpleeg HELP in de menubalk boven Firefox:wink:

Bijdrager
    Paniek

Ja dat heeft geholpen

# Sluit Firefox af.
    # Ga naar je profielmap.

* Bladwijzerrs: Hernoem places.sqlite naar places.sqlite.bak

Super dank je

dan kan er een slotje op

Bijdrager
    1984

Misschien hebben andere ook iets aan jouw zoektocht, als ze het zelfde probleem ondervinden:)

Bijdrager
    Paniek
    ”1984″

Misschien hebben andere ook iets aan jouw zoektocht, als ze het zelfde probleem ondervinden:)

Ohja da’s waar. Bij een ander forum (overigens niet over comp.) waar ik vaker zit gaat vaak een slotje op het item als je vraag is beantwoordt, vandaar.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.