5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    RW

Bladwijzers allemaal openen

Hallo, ik heb veel bladwijzers aangemaakt met submappen. Wanneer ik nu Safari open en kijk naar mijn bladwijzers dan vraag ik me af of er een mogelijkheid bestaat dat onmiddellijk ook de submappen weergegeven worden? Nu moet ik telkens op het kleine pijltje naast de hoofdmap klikken om de erbijhorende submappen te zien.

Bedankt voor de hulp!

Bijdrager
    Fabio

Dat lijkt me niet handig. Hoe zou dat eruit moeten zien? Ik heb bijvoorbeeld zo al snel 12 submappen onder elkaar. Als die allemaal open zouden klappen als een menu staan ze elkaar in de weg.

Wel kun je met command-klik alle bookmarks in tabs openen…

Mocht er wel een manier zijn zou ik het natuurlijk ook graag weten :D

Bijdrager
    MrPinda95

in een van mijn submappen zitten 15 sites, niet zo handig dus.

een andere optie is ze gewoon niet in een map te zetten, dan zie je ze gewoon allemaal in een oogopslag.

Bijdrager
    Fabio

Wacht, ik heb je verkeerd begrepen misschien.. Bedoel je de bookmarks die je in het hoofdvenster ziet, en niet de bookmarks-bar?

Dan zou alt-klik op het driehoekje je wel kunnen helpen, daarmee open je de geselecteerde map plus alle submappen die erin zitten.

Bijdrager
    RW
    ”phobia”

Wacht, ik heb je verkeerd begrepen misschien.. Bedoel je de bookmarks die je in het hoofdvenster ziet, en niet de bookmarks-bar?

Dan zou alt-klik op het driehoekje je wel kunnen helpen, daarmee open je de geselecteerde map plus alle submappen die erin zitten.

Wanneer ik gewoon op het driehoekje klik wordt de geselecteerde map open geklikt en zie ik alle submappen die erbij horen dus dat is het probleem niet…….gewoon vroeg ik me af of de mogelijkheid bestond om alle submappen te zien van al mijn verzamelingen. In windows kon dat in de verkenner op twee manieren dus gewoon de mappen zien bij het openen ofwel bij het openen ook alle submappen. Maar als er geen mogelijkheid bestaat dan is dat natuurlijk geen onoverkomelijk probleem hoor.

Bedankt alleszins voor de hulp!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.