10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    blablaman

bladwijzerbalk naam wijzigen

Hey

Als ik mijn bladwijzers sync met mijn iphone komen de mappen bladwijzerbalk en bladwijzermenu ook mee. En die naam kan je niet wijzigen. Is er misschien een andere manier om dat te doen? via terminal misschien?

alvast bedankt

Bijdrager
    Vinhelper

Maar staat er op je Mac dan niets in die menu’s?

Want anders kan je iPhone dat niet indelen, vandaar dat je het niet kan verwijderen.:smile:

Bijdrager
    blablaman

Het gaat mij om de naam van de mappen bladwijzerbalk en bladwijzermenu. Deze zijn standaard in safari. En deze namen wil ik graag veranderen

Bijdrager
    1984
    blablaman op 21 september 2010

Hey
    Als ik mijn bladwijzers sync met mijn iphone komen de mappen bladwijzerbalk en bladwijzermenu ook mee. En die naam kan je niet wijzigen.

Als ze nu in Safari de naam wijzigt voordat je ze overzet op je iPhone, is dat geen optie (even klikken op de tekst van de map)

Moderator
    Poezenbeest

Ik denk dat deze bedoeld worden:

Bijdrager
    1984
    blablaman op 21 september 2010

Het gaat mij om de naam van de mappen bladwijzerbalk,En deze namen wil ik graag veranderen

Bijdrager
    blablaman

Zerk heeft gelijk. Die mappen bedoel ik.

Bijdrager
    blablaman

iemand een idee?

Bijdrager
    michelvdb

Op eigen risico:

/Applications/Safari.app/Contents/Resources/Dutch.lproj/Localizable.strings

Open met Teksteditor in platte tekst

/* section title for user bookmark collections in bookmarks view source list (deliberately capitalized to match iTunes style) */
    “BOOKMARKS” = “BLADWIJZERS”;

/* displayed title of special bookmarks folder that is used for favorites bar contents */
    “Bookmarks Bar” = “Bladwijzerbalk”;

/* displayed title of special bookmarks folder that is used for menu contents */
    “Bookmarks Menu” = “Bladwijzermenu”;

Bijdrager
    blablaman

bedankt!

heb je ook een idee hoe ik het bestand kan opslaan. Hij zegt dat ik geen bevoegdheid heb dus ik heb al via toon info mezelf op lezen en schrijven gezet maar dan kan ik het nogsteeds niet opslaan.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.