5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    kroezy

Blackmagic Design Intensity Shuttle for Thunderbold

Hallo,

Ik wou Blackmagic Design Intensity Shuttle for Thunderbolt aanschaffen om me dsrl aan me macbook te kopelen. Ik werk op mac en wou dan gaan inporteren met blackmagic media express. Ik moet ongeveer 45 minuten filmen en de klant wil het na 10 min op mpeg2 of mpeg4 hebben. Kan dit via deze manier van werken? oja de klant werkt op een windows.

Groetjes,
    Sint jan

Bijdrager
    Triumph

Deze versneld niets, voor zover ik weet, ga voor de Matrox MXO2 mini met MAX met Thunderbold aansluiting Die maakt een .h264 (mp4) bestand een stuk sneller, en tot eind september in de aanbieding 599 ex btw

Bijdrager
    kroezy

Bedankt voor je reactie maar dat word ons echt te duur. We willen niet meer dan 300 euro kwijt. We willen er HDMI, COMPONENTEN, COMPOSITE kunnen capture en direct als mpeg bestand die je ook kan openen op een windows.

Bijdrager
    Demon Hunter

Dat werkt met DSLR’s toch niet uit, die hebben geen clean HDMI out, op de D800 na. Je zit dan op een lage resolutie, vol met artifects en vaak nog met een (gedeelte) van de HUD in beeld.

Bijdrager
    kroezy

Heb toch besloten om een grote sd kaart te halen en dan op de pc te converteren. Ik converteer nu via iksysoft (imedia) iemand nog een snellere manier?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.