6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    BenR

BlackBoard probleem.

Als ik op blackboard een document wil opnemen staat er vaak Plug-In ontbreekt.
    Ik heb al adobe reader erop gezet maar geen effect.
    Met windows kom ik er zo in.

Iemand een oplossing?

Bijdrager
    coppess

Dat probleem heb ik ook!
    het installeren van adobe reader, wat dan vaak ‘ de oplossing’ zou moeten zijn, werkt ook niet

Bijdrager
    bgielink

ik heb exact hetzelfde probleem, ze zouden dat systeem een keer mac-friendly moeten maken. De interface van blackboard laat trouwens ook te wensen over…

Bijdrager
    michiel112

Recent software updates for Safari (version 5.1+) and Mac OSX (OSX 10.6.8 Snow Leopard and OSX 10.7 Lion) have removed the capability to view (embedded) PDF documents using Mozilla Firefox and Apple Safari browsers. These browsers try to use a non-existent PDF plugin to display the PDF file. Clicking on the “Missing Plug-in” returns no results, because Adobe does not release a PDF plugin for Mac OSX.

As a workaround you can use a third-party plugin that offers the same functionality as the Adobe PDF plugin. The Schubert IT PDF plugin (from http://www.schubert-it.com/pluginpdf/), is one recommended by the Blackboard Learn user community, and is free for educational use.

Dit wordt er bij ons op BB gemeld.

Bijdrager
    coppess

let’s try it!
    bedankt!

Bijdrager
    coppess

bij werkt het!!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.