2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

    Bijdrager
    dhaagvelp44

    Black Screen

    Op 29 december van het vorige jaar werd een MacBookPro gekocht.
    De reden om voor een Apple te gaan was om op elke plaats, op elk tijdstip
    een betrouwbare computer te hebben.
    Helaas! Na twee weken: Black Screen.
    Natuurlijk tijdens vakantie.
    Met behulp van Apple Support enige reset netjes gedaan. Zonder succes.
    Weg gebracht voor reparatie. Main board vervangen.
    Helaas. Na zeven weken: Black Screen voor de tweede keer!
    Totaal niet te gebruiken en zoiets gebeurt natuurlijk op de tweede dag van je vakantie.
    Thuis gekomen onmiddellijk Apple Support gebeld en de medewerker wist mij
    over te halen om toch nog maar weer eens de reset testjes te doen hoewel dat vorige keer
    niet gelukt was.
    Dit keer echter toch met meer succes. Hij werkte weer.
    Echter op 7 april, dus na 9 weken: Black Screen. Voor de derde keer!
    Weer Support gebeld en weer met die vreselijk onhandige reset testjes de zaak aan de praat gebracht.
    Mijn vertrouwen in deze MacBookPro is naar het absolute nulpunt gezakt.
    Van de 10 weken dat ik hem nu in mijn bezit heb heb ik hem 4 weken niet kunnen gebruiken!!
    Tijdens een van de vele sessies met Apple Support zei de medewerker: “U zult wel een maandag ochtend exemplaar hebben!!”
    Na een dergelijke ervaring valt dat alleen maar te beamen.

    Mijn vraag:
    Wie heeft ook Black Screens ervaren en wat te doen in deze situatie:
    Verlengde garantie eisen.
    Een nieuw apparaat eisen.

    Gaarne jullie reactie
    Mvg

    Dirk Haag


    Bijdrager
    GoeieDag

    Wordt nu zeker tijd voor een compleet nieuwe, in doos en al!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.