12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    AlphaKilr

Black Ops Lancering Mac!!

Hee Mede – Gamers!!
    Vandaag is er eindelijk weer een nieuwe leuke shooter uitgekomen als je ’t mij vraagt!
    Black Ops I, ben hem nu aan het downloaden!! Is er al iemand die hem al heeft? Zo ja deel hier je mening !:nerd:

Bijdrager
    fenkikon

Ik vind het jammer dat het zo lang geduurd heeft voordat Black Ops beschikbaar is voor de Mac.
    Nu komt al bijna Black Ops 2 uit!

Ben trouwens benieuwd hoe het spel bij jou speelt, even vlot als op een XBOX?

Bijdrager
    nk22

’t Is een keuze van de redactie, dus TOP!

Bijdrager
    MBPuser

Als jij ‘m nou ff snel download en ons dan vertelt hoe geweldig ie is koop ik ‘m ook wel..

Bijdrager
    AlphaKilr

Heb hem hoor heren, was ondertussen ook eventjes sporten..!
    Wat is die waanzinnig gaaf zeg!! Even SP en MP gespeeld. Werkt super, en ook nog een smooth! Geen haperingen dus!!

Dus kortom, aanrader!!

Bijdrager
    fenkikon

Speel je op een iMac of een MBP of Air?

Bijdrager
    AlphaKilr

iMac

Bijdrager
    AlphaKilr

Zal ik zo eens foto sturen?

Bijdrager
    venco58

Ben bij steam in het bezit van de windows versie (speelde ik via cross-over games).
    Helaas moet ik als nog betalen. Dat is niet bij alle spellen zo.

Met veel groeten,
    Venco.

Bijdrager
    MBPuser
    AlphaKilr op 28 september 2012

iMac

Wat voor videokaart heeft je iMac en gebruik je een controller om te spelen?

Bijdrager
    fenkikon

Ben benieuwd of hier al mensen zijn die het spel geprobeerd hebben op een MacBook Pro. Heb zelf die mid 2012 15″ versie en ben benieuwd of dit een beetje wil werken!

Bijdrager
    TGV

Het is speelbaar op een MacBook Pro (late 2011), maar net aan. Frame rate is matig en hij hapert nog wel eens.

Het grootste nadeel wat mij betreft: je kunt alleen maar op de servers van Aspyr, en dus alleen tegen andere mac’ers spelen. Dat vind ik een belachelijke beperking. Zeker als je bij het openingsscherm ook nog eens teksten voorbij ziet komen als “Black Ops 2 is out” met een twitter link.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.