4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Yannes

Black Ops DLC op 1 Februari

Op 1 februari komt de eerste DLC van Black Ops uit voor de Xbox 360 en deze gaat 15 euro kosten. Vorig jaar waren er ook 2 DLC’s van MW2 en die kosten ook 15 euro (1200 microsoft points). Ik zag dat daar speciale 1200 microsoft punten edities voor waren uitgekomen, net zoals deze voor Black Ops:

http://www.bol.com/nl/p/games/call-of-duty-black-ops-xbox-live-1200-points/1004004011065755/index.html?Referrer=TDRa234bdad7681d10414c43c0cebcf471d1540025

Ik vroeg me af of deze ook bijvoorbeeld in de Intertoys komen te liggen op 1 februari of wordt het pure internet verkoop? Ik heb geen creditcard dus via de Xbox marketplace kopen is geen optie.

Bijdrager
    Hanhart

Bij Bol kun je ook met overschrijving betalen. Als je een bankrekening hebt, of je ouders hebben een bankrekening kun je het geld gewoon overschrijven. Veiliger kan bijna niet.

”bol.com”

Via acceptgiro (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). Bij het pakket dat u ontvangt, zit een factuur met acceptgiro voor uw bestelling. Deze acceptgiro kunt u op de gebruikelijke wijze invullen en bij uw bank afgeven. Ook kunt u deze acceptgiro via telebankieren of internetbankieren voldoen. Maak het verschuldigde bedrag over op rekeningnummer 26500 t.n.v. bol.com te Utrecht en vergeet niet het bestelnummer te vermelden. Zo kunnen we uw betaling snel en correct afhandelen. U hoeft pas te betalen als u de bestelling heeft ontvangen.

Bijdrager
    Yannes

Hmm, engelse webshops verkopen hem al voor 8-10 pond, betaling is helaas puur creditcard.

Bijdrager
    Hanhart

Ik denk dat je via een overschrijving ook geld kunt storten op een PayPal account. Ook veilig en geen creditkaart voor nodig.

Als je een website vindt die PayPal gebruikt kun je dit dus doen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.