11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    cids

Black Friday aanbiedingen…

Check de Australische Apple Store om te weten welke aanbiedingen morgen ook op de NL Apple Store staan!

http://store.apple.com/au?mco=Nzc1MjMwNA

Bijdrager
    Knurfty

iPad voor 578 Australische Dollars.:grin:

Bijdrager
    Japsuh

Eh, Hansi, dat wisten we toch al? Het gaat erom dat in Australië die kortingsprijzen bekend zijn. Zo te zien is het weer iets van rond de 90,-, net als vorig jaar.

Bijdrager
    fl-ris82

@Japsuh
    Hoezo 90?
    Over welk product heb je het dan?

Bijdrager
    Brhuis

als nieuwe apple-user was ik benieuwd of ook de magic mouse met korting op black friday wordt verkocht?

Bijdrager
    Yaris

Zie http://www.onemorething.nl/2009/11/black-friday-flinke-kortingen-alleen-vandaag/ voor de kortingen van vorig jaar.

Voor die van dit jaar wacht je maar tot morgen.

Bijdrager
    Hansi2124
    Japsuh op 25 november 2010

Eh, Hansi, dat wisten we toch al? Het gaat erom dat in Australië die kortingsprijzen bekend zijn. Zo te zien is het weer iets van rond de 90,-, net als vorig jaar.

Dan zou de iPod wel erg goedkoop worden. Dát wist ik nog niet, maar gelukkig heb jij dat ons als eerste kunnen vertellen;-)

Bijdrager
    iSneaker

Ik baal dat de appletv v2 nog niet in NL verkocht wordt door Apple. Nu zou er een leuke korting op zijn. Ik zag op 9to5 alweer een blackfriday aanbieding van 80 dollar.. Bummer.

Bijdrager
    andrevdvries

ONLINE STORE LIGT ERUIT? #spanning

Bijdrager
    iStevie

Ah oke Store Down ik zou graag de aanbiedingen eens zien voor ik ga slapen..

Hoop dat ze wat rapper zijn tegenwoordig, over een aantal jaren terug was het bijna 1uur voor de store open ging, maar dat is al even geleden :innocent:

Gooo…….

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.