30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)
  • Q:

Bijdrager
    fixar

Black Friday 2018 Aanbiedingen

Hallo allemaal, het ziet er naar uit dat het fenomeen Black Friday inmiddels behoorlijk ingeburgerd is aan deze kant van de Atlantische Oceaan…. Prima om zo vlak voor december nog wat voordeeltjes tegen te komen. Nou lukt het mij niet om alle aanbiedingen tijdig op te snorren dus ik hoop dat jullie in dit draadje de beste Black Friday aanbiedingen willen plaatsen die jullie zijn tegen gekomen.

Kom maar door met de echt goede hardware-aanbiedingen of de geweldige softwarebundels of de mooiste gimmicks.

Ik zal het spits afbijten met een klassieker:

Net als vorig jaar kun je ook in 2018 gedurende de Black Friday week een (jaar)abonnement afsluiten op het Adobe CC pakket met 40% korting…. Als je het tóch nodig hebt een leuke besparing van enkele honderden euro’s

Bijdrager
    SvS

Echt?? Adobe kan beter hele jaar door wat lagere prijzen vragen dan 40% ineens tijdens blackfriday. De (jaar)abonnementhouders kunnen hier niet van profiteren en dat is zuur. 40% is veel. Verder antwoord op je vraag:

Bijdrager
    KarelWillem

Voor de automatiseerders onder ons, die niet te angstig zijn:

Google Home Mini, bij Media Markt, alleen op dinsdag: (van 59 voor) € 29,-

Bijdrager
    GoeieDag

KarelWillemSpam: Centraal aanbieding topic

Bijdrager
    SvS

Die zal aandelen hebben van Google;-) Wij houden het wel lekker ‘ouderwets’, zonder slimme (afluister)apparaten.

Bijdrager
    KarelWillem

GoeieDag op 20 november 2018 om 09:21
    Centraal aanbieding topic

Black Friday 2018 Aanbiedingen

Kom maar door met de echt goede hardware-aanbiedingen of de geweldige softwarebundels of de mooiste gimmicks.

Bijdrager
    Shmoo

Niet zo moeilijk doen KW.  De meeste mensen begrijpen de relatie in het topic wel hoor. Het is OMT, geen knoop in je zakdoek.

Bijdrager
    KarelWillem

De meeste mensen is een omschrijving die niet op GoeieDag slaat.

Vandaar even de verduidelijking, speciaal voor hem.

Bijdrager
    tav

Dilemma ; airpods kopen tijdens black friday of zijn de geruchten waarheid dat de airpods 2 nog vóór eind 2018 te koop zijn

Bijdrager
    SvS

Niemand hier heeft glazen bol, T.a.v.. Maar ik lees laatste tijd geen geruchten meer over Airpods 2.

Bijdrager
    Shmoo

En al helemaal niet voor het einde van dit jaar. Het enige dat nog gaat komen is en Black Friday – Cyber Mondag sale bij Apple.

Dat zal de gebruikelijke Beats -rommel- cadeau zijn bij de aanschaft van een iPad Pro of MacBook/iMac.

Bijdrager
    Shmoo

Bijdrager
    Brainy

Mag dat eigenlijk nog wel…Black Friday

Bijdrager
    SvS

Oei oei oei sssssssst!!!!

Ach als ze zelf wat geld kunnen besparen, horen we “ze” er niet over! Stelletje hypocrieten!! 🤪

Bijdrager
    GoeieDag

Bijdrager
    KarelWillem

In de Apple App Store, van 54.99 voor…

Bijdrager
    Outragemac

aMac deals nu bekend. Word er niet echt warm van.

Bijdrager
    Shmoo

Wat een teleurstellingen zijn het tot op heden. Ik heb weken mijn envelopjes opzij gelegd voor deze dagen maar er is nog niet één deal geweest die de moeite waard was.

Het zijn allemaal kortingen die je heel het jaar door net zo goed krijgt alleen weet je dan vooraf niet wanneer ze komen. Echt waardeloos. En dan moet Apple nog komen met hun …. hier heb je Beats rotzooi bij de aankoop van minimaal 680,- zet ‘m maar op Marktplaats als je 100,- korting op onze producten wilt ….  Hopelijk komt er nog iets unieks op vrijdag zelf.

Vodafone heeft ook Black Friday. Hele site voor omgebouwd, designers actief geweest, developers die aftellertjes op de site hebben geplaatst en dan is het resultaat: Ik kan mijn abonnement verlengen voor 1,- korting. 🖕

Bijdrager
    Outragemac

Ik bestel mijn Mac denk ik gewoon via de Apple Store en pak dat tegoed van 149 euro..

Bijdrager
    Outragemac

Xando 5% korting op gehele assortiment.

Bijdrager
    Outragemac

AMac inmiddels ook 5%

Bijdrager
    Beech

<p class=”cite”>
    KarelWillem op 20 november 2018 om 09:00</p>
    Voor de automatiseerders onder ons, die niet te angstig zijn:

Google Home Mini, bij Media Markt, alleen op dinsdag: (van 59 voor) € 29,-

Ook bij AH

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, na commentaar op Facebook op hun € 39,-aanbieding, is AH een tientje gezakt.

Bijdrager
    fixar

Nou, ik krijg het er nog niet warm van hoor, het ziet er naar uit dat het meeste voordeel in het buitenland te halen valt. Van de APR’s verwachtte ik al niet veel.

En inderdaad…bij elke ‘aanbieding’ die je ziet moet je je altijd een paar dingen afvragen:

1. – heb ik dit product echt nodig?
    2. – of ben ik eigenlijk op zoek naar een ander product?
    3. – is het een aanbieding met een actueel product of gaat het hier om overjarige spullen
    4. – is de prijs écht een aanbieding of is het elders ook voor een soortgelijke of lagere prijs te koop

Dus inderdaad benieuwd of (bijv) Amazon.de of .com of de diverse softwaremakers nog met iets interessants komen.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

30% korting op  mijn favoriete WP plugin: Advanced Custom Fields

30% korting op YITH plugins voor WP  (infinite scroll gekocht, wilde ik net gaan kopen)

10% korting op Ruark Audio bluetooth speakers (10% is niet veel maar wel genoeg om de verzendkosten te compenseren en nog altijd veel goedkoper dan hier in NL)

Bijdrager
    Shmoo

De deals bij Apple zelf zijn Apple Store Giftcards op geselecteerde (oude) modellen.

https://www.apple.com/nl/shop/goto/gifts/shopping_event

Bijdrager
    joostwijnglas

iPhone Xr i.c.m. elk tweejarig Tele2-abonnement bij Ritel.nl:

iPhone Xr 64GB: 600 euro (normaal 720 euro bij Ritel ic.m. Tele2)
    iPhone Xr 128GB: 696 euro (normaal 816 euro bij Ritel ic.m. Tele2)
    iPhone Xr 256 GB: 840 euro (normaal 916 euro bij Ritel ic.m. Tele2)

Bijdrager
    Brombeer

Woord van de dag: What would Jesus buy?

Bijdrager
    Shmoo

Black Friday op z’n BEST! 🤬

Namecheap, heeft ook iets bedacht. Elk uur leuke acties die kunnen oplopen tot 98% korting op het eerste jaar van je domeinnaam, hosting en allemaal dat soort flauwekul. Erg leuk zou je denken, als je een kans maakt!

Ga er maar klaar voor zitten want je moet coupons proberen te verkrijgen. En je raad het al er zijn elk uur maar beperkt (2500?) aantal coupons.

Klaar voor de start …….

Yay alle coupons weg, binnen een minuut 💪 Nu is het weer een uur wachten en zorgen dat je niet uitgelogd wordt natuurlijk.

Bijdrager
    Shmoo

Eerste echt interessante deal qua Mac software die ik ben tegengekomen. Vandaag en de rest van het weekend 50% korting op deze INDIE app.

https://sipapp.io

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.