12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Matthijs83

Black friday 2016

Het is bijna zover, black friday 2016 komt eraan…

Nu heb ik 1 week geleden de Apple Watch Nike+ gekocht.
    Echter vraag ik mij nu af, had ik niet beter kunnen wachten tot 25 nov…

Verwachten jullie mooie kortingen op de nieuwe Apple Watch modellen, of zullen deze erbuiten vallen. Zou wel zuur zijn als je 3 weken later ineens 100€ minder zou betalen voor hetzelfde product.

Bijdrager
    KarelWillem

Nobody knows.

Bijdrager
    Vilscon

Ik weet niet hoe ruim de tijdsperiode is, maar is er niet bij wet bepaald dat je recht hebt op een vergoeding van het verschil wanneer je een product koopt en relatief kort erna de prijs hiervan drastisch veranderd?

Je schrijft een week geleden, dus laten we 4 november aanhouden. Dan zitten er dus 21 dagen ( =3 weken) tussen je aankoop en black friday. Ik denk dat je dus niet kan beroepen op deze wet/regeling, maar wel iets om over na te denken.

Maar zoals KarelWillem al schrijft: niemand weet wat er met Black Friday in de aanbiedingen staat, maar wellicht dat je door te zoeken achter antwoorden kan komen hoe groot de acties zijn en de regelingen.

Bijdrager
    SvS

Idd. Bovendien geloof ik niet dat Apple de door jou genoemde Watch al in de aanbieding gooit. Jouw watch is namelijk net uitgekomen. Ik denk dat àls Apple daar aan mee doet, dat het dan meer software-matig is, oudere types en/of accessoires.

Bijdrager
    SvS

Anders even terugbrengen en na de feestdagen weer kopen. Dan ben je er zeker van, dat je dit soort kortingen niet misloopt.

Als ik… als ik…
    Had ik maar…
    Volstrekt zinloos en vreet aan je. Vergeet het.

Bijdrager
    1973

Als je dat weet. Waarom koop je dan al een Watch? En vraag je hier of je wellicht beter had kunnen wachten. :-?

Bijdrager
    Brombeer

Een week geleden vond je dat product die prijs waard. En nu ineens miepen?

Maar ik kan je gerust stellen: de Black Friday-aanbiedingen bij Apple betreffen zelden de eigen producten en al helemaal niet iets dat net nieuw uit is.
    Hooguit kabeltjes en dat soort klein grut dat je samen met andere dingen moet bestellen om aan de gratis verzending toe te komen.
    Dus ga lekker hardlopen, al nodigt het weer er nu niet toe uit.

Bijdrager
    Shmoo

Apple zal niet aan Black Friday doen. Ze hebben immers ook al hun kabeltjes afgeprijsd tot het einde van het jaar dus dat is wel voldoende korting voor de komende twee jaar.

Best Buy.com en dat soort winkels zullen natuurlijk wel kei en keihard gaan stunten op computers, iPhones en iPads. Apple Watches zijn al relatief goedkoop in het Apple gamma dus als daar 25,- vanaf kan dan is dat al mega veel en aangezien dit soort resellers sowieso al vaak 20,- goedkoper moeten zijn dan Apple zelf om überhaupt wat te verkopen zijn de marges nog kleiner.

Bijdrager
    Niels

Ga daar maar niet van uit, zeker niet in Nederland. Meestal zie je alleen kortingen op oude modellen Macs, Apple Watch 1 en iPad. Maar waarom heb je niet gewoon gewacht als je de Watch te duur vond?

Bijdrager
    koen

Bijdrager
    Shmoo

Zou er nog mensen zijn die Pixelmator niet hebben?

Wat een losers.:lol:

Bijdrager
    koen

Ja, hier.

Ik heb nog ergens een hele oude versie, dit lijkt me een mooi moment om up the graden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.