12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Marcjah

Black Friday 2013

Eind november zit, zoals ieder jaar, de “black friday” er weer aan te komen van Apple.

Zoals altijd gaat Apple korting weggeven op haar producten.

Verwachten jullie dat de kersverse iPad Air ook voorzien zal worden van een korting? Of skipt Apple de nieuwste producten altijd?

Bijdrager
    Soulshaker

Ik denk dat ze wel korting geven , de ipad 4 was vorig jaar ook uitgekomen in oktober.
    En die kreeg dus ook korting op black friday

Black Friday: dit zijn de aanbiedingen

Bijdrager
    Marcjah

Hmm, ja maar vorig jaar was het zo’n “tussen neus en lippen door” update tov de iPad 3.. Dit keer is het wel als een grote update gepresenteerd.

Nouja, ik wacht het maar af:) Mocht het zo zijn, dan pak je toch zo’n 40-50 euro korting. Toch de moeite waard om die drie weekjes te wachten als je het mij vraagt;)

Bijdrager
    shakey

Zijn er dit jaar in Nederland eigenlijk wel black friday kortingen? Ik heb nog nergens aan vooraankondiging gezien.

Bijdrager
    Harley

Wil vandaag een verse 27″iMac halen, als ik google zijn de laatste keren geen imacs in de aanbieding geweest.

Dusss, wat is wijsheid?

Bijdrager
    shakey

Black Friday staat nu wel aangekondigd bij de Apple Store:

http://store.apple.com/nl/browse/holiday/shopping_event

Maar ik zie daar nog geen aanbiedingen…

De iMac is overigens wel in de aanbieding geweest op Black Fridays.

Bijdrager
    Harley

Ik zie het niet, aankomende vrijdag ook alleen de 21″ versie

Bijdrager
    shakey

Harley, zie jij aanbiedingen dan? De 21″ versie? Dan zie jij iets wat ik niet zie.

Bijdrager
    Harley

Heb je geen google, meeste is al bekend. Maar tot dusver geen 27″, dus als iemand een toevoeging heeft.

Bijdrager
    shakey

Heb je geen google, meeste is al bekend. Maar tot dusver geen 27″, dus als iemand een toevoeging heeft.

Harley, Ik zie geen concrete aanbiedingen van Nederlandse dealers. Als jij die wel ziet, dan zou een linkje wel zo behulpzaam zijn.

Geblokkeerd
    Anoniem
    jf op 21 november 2013
    sunapple op 21 november 2013

Ik heb niet veel ervaring met Black Friday, maar aangezien hij er weer aankomt volgende week was ik wel naar enkele dingen benieuwd. Ik wil een iPad Air gaan kopen, dus ik wil natuurlijk de beste deal hebben. Klopt het dat Apple zo’n 50 euro korting geeft en dat dit dan ook bij APR’s het geval is? Of tenminste, zo was het toch vorig jaar?

Dixons heeft mij al kunnen melden dat ze “niks van plan zijn op die dag”. Alarmerend. De iPads zijn natuurlijk pas net uit, dus het zou ook een beetje apart zijn als ze al direct korting geven, toch? Aan de andere kant is korting wel weer gebruikelijk op die dag en Mediamarkt gaf ook al eens korting op net nieuwe producten een paar weken terug.

Ik neem aan dat de acties dit weekend wel bekend worden gemaakt? Dan heb ik nog even geduld:)

Het is afwachten tot de dag zelf welke acties er precies zijn. Dat is tot nog toe elk jaar zo geweest. Of de APR’s of andere verkopers meedoen, is hun eigen keuze. Ik kan me niet herinneren dat de APR’s vorig jaar ook Black Friday acties hadden.

Kortom: rustig afwachten tot volgende week vrijdag, iets anders zit er helaas niet op.

En wees niet te teleurgesteld als de iPad Air niet meedoet in de actie.

Centraal aanbiedingen topic

Bijdrager
    fenkikon

@shakey Nederlandse aanbieders doen niet echt mee aan de Black Friday kortingen. Helaas hebben wij hier geen bedrijven zoals Best Buy, waar iPads veel goedkoper worden aangeboden dan bij Apple.

Dixons heeft momenteel een Airmiles actie en geeft 10% korting op de iPad 4, iPad 2 en de 1e generatie iPad Mini. Verder had iCentre vorig jaar een actie, maar hoe dat nu zit weet ik niet. Aangezien de Bas groep nu eigenaar van de iCentre is geworden. Verder had Amac en Xando ook een actie.
    Jammer genoeg is Black Friday absoluut niet groot in Nederland, het is echt iets voor de Amerikanen, een dag na Thanksgiving en veel mensen gaan dan ook met z’n allen naar winkels om hun slag te slaan. Van Amerikaanse bedrijven zijn al wel vrij veel aanbiedingen bekend voor Black Friday, met wat simpel google werk kom je zo op de sites terecht.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.